کد خبر: 37808 - تاریخ: دوشنبه، 28 اکتبر 2013 - 15:15

آبان ماه؛ پایان تصویربرداری «ستایش۲» در تهران

کارگردان سریال «ستایش ۲» گفت: تصویربرداری این مجموعه تا پایان آبان ماه ادامه دارد و پس از آن مراحل نهایی مونتاژ را انجام می‌دهیم.

به گزارش خوبان: سعید سلطانی کارگردان «ستایش» در گفت‌وگو با تسنیم ، از پایان تصویربرداری این سریال تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی ستایش 2در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی افزود: تا به امروز تصویربرداری بیش از 80 درصد کار انجام شده است و تنها صحنه‌هایی از خانه‌های اصلی داستان و لوکیشن‌های خیابانی و محیطی باقی مانده است که کار تمام شود.

سلطانی اضافه کرد: همزمان با تصویربرداری کار مونتاژ و صداگذاری سریال هم انجام می‌شود اما برای پخش از شبکه سه سیما آماده نیست و مراحل فنی خود را پشت‌سر می‌گذارد.

سعید سلطانی از اوایل دی ماه سال گذشته کار تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش2» را در رامسر آغاز کرده است و در حال حاضر مراحل پایانی تصویربرداری را انجام می‌دهد.

داستان سریال «ستایش2» مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است و تصویربرداری از لوکیشن و سکانس‌های شمال کشور تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads