کد خبر: 33830 - تاریخ: جمعه، 6 سپتامبر 2013 - 13:08

شکست سنگین ملوان در خانه/ مصاحبه سرمربی ها/ شعار هواداران علیه مدیرعامل و بازیکنان

شکست سنگین سه بر صفر موجب خشم هواداران ملوان شد و مدیر عامل باشگاه ملوان و بازیکنان این تیم را به باد انتقاد گرفتند.

به گزارش خوبان، دیدار دو تیم ملوان و سایپای البرز عصر امروز در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

دو تیم ملوان و سایپا بر خلاف نیمه نخست هر کدام چند موقعیت گلزنی پیدا کردند اما در دقیقه 61 بازی سجاد شهباززاده توانست نخستین گل را برای تیم سایپا به ثمر برساند.

پس از آن سهیل رحمانی بازیکن ملوان از دروازه‌بان سایپا پنالتی گرفت و مازیار زارع نتوانست برای ملوان این پنالتی را در دقیقه 63 بازی به گل تبدیل کند.

سجاد شهباز‌زاده در دقیقه 71 بازی گل دوم سایپا را از روی غافلگیری بازیکنان ملوان به ثمر رساند.

در دقیقه 86 بازی نیز سجاد شهباز‌زاده با ایجاد یک پاس گل به روزبه شاه‌علیدوست، سایپا را سه بر صفر پیروز میدان کرد و چهره درخشانی از شهباز‌زاده در این بازی به نمایش گذاشته شد.

در این بازی دو بازیکنان ملوان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

شکست سنگین سه بر صفر موجب خشم هواداران ملوان شد و مدیر عامل باشگاه ملوان و بازیکنان این تیم را به باد انتقاد گرفتند.

در ورزشگاه تختی انزلی حدود 2 هزار نفر از هواداران ملوان حضور داشتند.

 

سرمربی ملوان:

دراگان اسکوکیچ عصر امروز پس از شکست خانگی سه بر یک مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: در مقابل سایپا بازی را باختیم و همه چیز تمام شد و هیچ عذر و بهانه‌ای ندارم.

وی با بیان اینکه از نتیجه بازی راضی نیستم، افزود: شکست خانگی برای ما ناامیدکننده است و با وجود تلاش‌هایی که داشتیم، نتوانستیم در خط حمله موفق عمل کنیم و حریف با استفاده از موقعیت‌هایی که به دست آورد توانست ما را شکست دهد.

این سرمربی از دست دادن پنالتی را یکی از موارد شکست تیمش ذکر کرد و با ابراز تأسف از مصدوم شدن دو بازیکن خود، ابراز داشت: ما بازنده شدیم و این نتیجه عملکرد بد ما بود و بیشتر از این چیزی ندارم که بگویم.

سرمربی سایپا:

انگین فیرات عصر امروز پس از پیروزی سه بر صفر تیمش در مقابل ملوان در نشست خبری با ابراز خرسندی از این پیروزی، اظهار کرد: بردن ملوان غیرمنتظره بود.

وی با بیان اینکه ملوان همواره در خانه خود محکم بازی می‌کرد، افزود: ملوان تیم خوب و جنگنده‌ای است و تصور نمی‌کردیم امروز بتوانیم ملوان را با نتیجه سه بر صفر ببریم.

این سرمربی با بیان اینکه موقعیت‌های گلزنی زیادی برای هر دو تیم ایجاد شده بود، گفت: بازیکنان سایپا از این موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کردند.

وی با بیان اینکه گاهی بازیکنان می‌خواهند با زمین انداختن خودشان مانع ضدحمله حریف شوند، تصریح کرد: بنده حتی این مسئله را به بازیکنان خودم گفته‌ام که نباید بازی به این شکل انجام شود.

حاشیه:

هواداران باشگاه ملوان علیه مدیرعامل و بازیکنان این تیم شعار سر دادند.

هواداران ملوان که از شکست خانگی سه بر یک تیم‌شان مقابل سایپا ناراحت و عصبانی بودند در اواخر مسابقه علیه صادق درودگر مدیرعامل و بازیکنان این تیم شعار سر دادند.

هواداران همچنین به برخی تصمیم‌های محسن قهرمانی داور مسابقه هم معترض بودند.

منبع: گیلان آنلاین

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads