کد خبر: 33129 - تاریخ: چهارشنبه، 28 آگوست 2013 - 10:39

شب گذشته صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از بزرگترین تقاطع شمال کشور + عکس

استاندار گیلان شامگاه دوشنبه به همراه معاون عمرانی خود و سرپرست شهرداری رشت از تقاطع غیر هم سطح شهیدان باستانی شعار به قلی پور رشت بازدید کرد.

به گزارش خوبان به نقل از دیار میرزا، استاندار گیلان شامگاه دوشنبه به همراه معاون عمرانی خود و سرپرست شهرداری رشت از تقاطع غیر هم سطح شهیدان باستانی شعار به قلی پور رشت بازدید کرد .

کیهان هاشم نیا در این بازدید پیش از شنیدن گزارشات محمد آقاجانزاده و نوید میرحق جو تأکید کرد : نخستین و بزرگترین خیابان ۲ طبقه ی شمال کشور باید تا نیمه ی مهرماه به بهره برداری برسد .

 

وی افزود : مردم رشت باتوجه به مشکلات پیش آمده نیازمند روحیه ی جدیدی در بهره مندی از خدمات شهری هستند که شهرداری با همکاری شورای شهر جدید می تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد .

وی افزود : تلاش برای بهره برداری هرچه سریع تر از طرح های عمران شهری و اطلاع رسانی گسترده و هنرمندانه از خدمات ارائه شده به مردم می تواند بخشی از این روحیه نشاط شهری را احیاء کند .

جانشین شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد : البته بهترین اطلاع رسانی ملموس برای مردم به ثمر رساندن طرح های عمرانی شهری رشت با تلاش شبانه روزانه و ۳ شیفته کردن طرح ها ی بزرگ از جمله تقاطع باستانی شعار است .

گفتنی است : ساخت تقاطع غیر هم سطح از میدان شهید قلی پور تا میدان شهید باستانی شعال بطول ۱۱۰۰ متر از آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شده است .
این طرح به عنوان نخستین خیابان ۲ طبقه ی شهر رشت و شمال کشور با ۲۷۰ میلیارد ریال  هزینه  ۹۶ درصد پیشرفت کار دارد .

 انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads