کد خبر: 32350 - تاریخ: شنبه، 17 آگوست 2013 - 12:12

در ابتکاری جدید؛ پنج شنبه هر هفته

دیدار مسئولین بخش خمام از چند خانواده شهید/ تصاویر

در یک ابتکار جدید مسئولین بخش خمام، پنج شنبه هر هفته دیدار با خانواده شهدا را در برنامه کاری خود قرار می دهند.

به گزارش خوبان: در یک ابتکار جدید مسئولین بخش خمام، پنج شنبه هر هفته دیدار با خانواده شهدا را در برنامه کاری خود قرار می دهند.

در این ابتکار که از سوی بخشداری خمام وضع گردیده، مقرر گردید صبح های پنج شنبه هر هفته، مسئولین بخش در دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، ضمن عرض ارادت، از نزدیک با مشکلات این خانواده ها آشنا شده و برای رفع مشکلات در همان مکان هماهنگی های لازم صورت گیرد و مدیران نیز در همان جا در جریان امور قرار گیرند.

به همین منظور پنج شنبه هفته ی گذشته با حضور کمالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت، حجت الاسلام و المسلمین عاشوری امام جمعه خمام، استقامتی بخشدار خمام و جمعی از مسئولین دستگاه های بخش خمام در روستای چوکام، از چندین خانواده ی شهید سرکشی شد.

در این بازدیدها مسئولین درمنازل شهیدان مهدی قیامی، حمید باقری و جانباز سرافراز اسلام، ایوب غلامی حضور پیدا کردند.

گفتنی است، شهید مهدی قیامی متولد 1342/6/15 در روستای چوکام است. ایشان در لشکر 21 حمزه سید الشهدا به خدمت مشغول بودند و در تاریخ 1367/4/21  در عملیات مرصاد در حالی که 25 سال بیشتر نداشتند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. اما جسد مطهرشان هنوز پیدا نشده است.

شهید حمید باقری متولد 1343/9/18 در روستای چوکام است. ایشان کارمند اداره آموزش و پرورش بودند و در تاریخ 1367/3/23در حالی که متاهل و صاحب اولاد بودند در منطقه عملیاتی شلمچه ندای حق را لبیک گفتند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads