کد خبر: 32292 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 آگوست 2013 - 19:12

فرماندار رشت خبر داد:

اعلام نهایی نتایج شورای شهر رشت طی چند روز آینده

فرماندار شهرستان رشت گفت: تا چند روز آینده نتایج نهایی شورای شهر رشت اعلام خواهد شد.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا، ولی‏الله عظمتی صبح امروز در چهارمین جلسه شوراي اداري شهرستان رشت با اشاره به اینکه هيچ دليلي براي ابطال انتخابات شهر رشت وجود نداشته است، افزود: بازشماري ۲۰۳ صندوق اخذ راي شهر رشت با تاكيد هيات نظارت انجام شد و خوشبختانه اختلاف زیادی بین نفرات وجود نداشت، تعداد آرا بعد از بازشماری بین نفر چهاردهم و پانزدهم کمتر از 25 عدد بوده است.

وی ادامه داد: انتخابات شورای شهر در سال جاری در شرایط خاصی برگزار شد زیرا تجمیع دو انتخابات بزرگ کاری بسیار دشوار بوده است اما از همه اینها مهم‏تر برگزاری انتخابات سالم است که خوشبختانه این امر در شهرستان رشت نیز تحقق یافته است .

وی با تاكيد بر اينكه همه مراحل انتخابات مورد توافق هيات اجرايي و نظارت بوده است، تصریح کرد: اختلاف نظر هيات نظارت شهرستان و استان و عدم تعامل با هيات‏هاي اجرايي بعد از پايان انتخابات مشكلاتي براي شهروندان و منتخبان مردم ايجاد كرد زیرا بعضی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات با کاندیداهای انتخاب شده، مشکل داشتند.

عظمتی خاطرنشان کرد: طولانی شدن اعلام نتایج اما و اگرهای زیادی را در شهر به وجود آورده است و با توجه به اینکه نتایج قطعی شده است و بازشماری مجدد نیز صورت گرفته و نتیجه انتخابات از طرف هیئت نظارت بر انتخابات تاکنون ابلاغ نشده است.

وی افزود: مشکلی در اجرای انتخابات نبوده و با توجه به برگزاری انتخابات سالم و امانتی را که مردم به دست ما سپرده‏اند تا آخر ایستاده‌ایم زیرا ما وظیفه خود می‏دانیم تا تمام تلاش خود را برای حفظ این امانت بکار گیریم و از آرای مردم حراست ‌کنیم.

فرماندار رشت در پایان تاکید کرد: میز و مقام به کسی وفا نکرده است و لذا انسان در هر مسئولیتی باید ثبات شخصیت داشته باشد و وظیفه خود را با عزت انجام دهد.

انتهاي پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads