کد خبر: 32142 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 آگوست 2013 - 10:55

پور رمضان مطرح کرد:

تولید سالیانه 200 هزار جعبه تخم نوغان در کشور

مدیرعامل شرکت سهامی کرم ابریشم ایران از تولید سالیانه 200 هزار جعبه تخم نوغان در کشور خبر داد.

به گزارش خوبان، فرزام پور رمضان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این شرکت دارای هفت کارگاه تولید تخم نوغان در شهرستان های رشت، بندر انزلی، فومن و صومعه سرا در گیلان، آهنگر کلا در مازندران، تربت حیدریه در خراسان رضوی و نطنز در اصفهان است.

وی تصریح کرد: از فعالیت های مهم شرکت سهامی کرم ابریشم ایران شامل تهیه، تولید و عرضه تخم نوغان مورد نیاز نوغانداران کشور، توسعه نوغانداری، تفریخ و عرضه کرم ابریشم جوانان، تولید و توزیع نهال اصلاح شده توت، عرضه خدمات فنی، خرید پیله تر تولیدی نوغانداران کشور به قیمت های تضمینی تعیین شده از سوی شورای اقتصاد کشور، خشک کردن، نگهداری و عرضه محصول به بازار مصرف است.

مدیر عامل شرکت سهامی کرم ابریشم گیلان گفت: این شرکت سه مزرعه تولیدی پرنیان در صومعه سرا، پرند در فومن و آهنگر کلا در مازندران با هدف پرورش کرم ابریشم ایران در اختیار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه تخم نوغان های تولیدی این شرکت قابلیت صادراتی دارد، یادآورشد: طی سال های گذشته تخم نوغان به کشور تاجکستان، آذربایجان، گرجستان و یونان صادر می شد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads