کد خبر: 31990 - تاریخ: شنبه، 10 آگوست 2013 - 12:30

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان:

ورود 6 میلیون و 330 هزار گردشگر به گیلان در تیرماه

موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران با فرا رسیدن عید فطر آغاز شده است.

به گزارش خوبان، فردین پورهادی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران به گیلان اظهار کرد: گیلان دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی دریا، جنگل و تالاب است.

وی به ورود 6 میلیون و 330 هزار نفر گردشگر در تیر ماه امسال به گیلان اشاره کرد و افزود: موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران با فرا رسیدن عید فطر آغاز شده است.

 

پورهادی با بیان اینکه 60 طرح سالم‌سازی دریا اکنون در نوار ساحلی گیلان فعال است، تصریح کرد: طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در 9 شهرستان ساحلی استان ایجاد می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان از ایجاد پنج طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان رودسر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های مذکور در مناطق رودسر، حسن‌سرا، شیرمحله، قاسم‌آباد و داروگرمحله ایجاد می‌شوند.

وی با اشاره به ایجاد پنج طرح سالم‌سازی دریا در لنگرود، اذعان کرد: دو طرح سالم‌سازی دریا در ساحل چمخاله ایجاد می‌شود و سه طرح در حسین‌آباد چاف، ستاره دریا و دهکده ساحلی لنگرود در حال آماده‌سازی است.

پورهادی به پوشش 37/4 کیلومتر از نوار ساحلی با اجرای 60 طرح سالم‌سازی دریا در گیلان اشاره کرد و گفت: طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا 27/9 کیلومتر از نوار ساحلی استان را پوشش می‌دهد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه پنج طرح‌ جدید سالم‌سازی دریا در آستانه‌اشرفیه در حال آماده‌سازی است، یادآور شد: 37 کیلومتر ساحل آستانه‌اشرفیه قابل استفاده برای گردشگران است.

وی بر اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی رشت تاکید کرد و افزود: شش طرح جدید سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی رشت در حال آماده‌سازی است.

پورهادی با اشاره به ایجاد شش طرح سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی انزلی، خاطرنشان کرد: انزلی 12 طرح فعال سالم‌سازی دریا دارد و 12.5 کیلومتر ساحل این شهرستان را پوشش می‌دهد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان از افتتاح سه طرح‌سالم‌سازی دریای رضوانشهر در هفته آینده خبر داد و گفت: پنج جدید طرح‌سالم‌سازی دریا در رضوانشهر در حال آماده‌سازی است.

وی با بیان اینکه پنج طرح جدید سالم‌سازی دریا در تالش ایجاد می‌شود، تصریح کرد: طرح‌های سالم‌سازی دریای آلالان اسالم و چوبر آماده افتتاح است.

 

انتهای پیام/197


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads