کد خبر: 31393 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 آگوست 2013 - 18:16

اتفاقات نادری که همواره در گیلان رخ می دهد؛

آیا استاندار احمدی نژاد، استاندار حسن روحانی در گیلان می شود؟

هاشم نیا که از جهت گرایشات سیاسی فکری نزدیک به جریان هاشمی محسوب می شود در سال آخر دولت دهم استاندار گیلان شد و اینک در آستانه ی انتخاب استانداران از سوی دولت روحانی جمع زیادی از چهره های سیاسی درصدد رایزنی با مسئولین دولت روحانی جهت حفظ هاشم نیا در سمت فعلی اش هستند.

به گزارش خوبان به نقل از گیلان آنلاین، با شروع به کار نمودن حسن روحانی در هفته آینده و به دنبال آن معرفی وزرا به مجلس و تشکیل کابینه، انتخاب و انتصاب استانداران یکی از مهمترین مسایل پیش روی دولت و مهمترین مسئله در استان ها محسوب می شود.

استاندار فعلی گیلان نزدیک به یک سال است که این سمت را به عهده گرفته و چهارمین استاندار احمدی نژاد در گیلان است. کیهان هاشم نیا که سوابق مدیریتی بالایی در کارنامه خود دارد و بیشتر آن را در بنیاد جانبازان سپری نموده، معاون برنامه ریزی استانداری گیلان در زمان قهرمانی و سعادتی بود که در اواخر دوره ی مهدی سعادتی از سمت خود برکنار شد و این تنها عزل و نصب سعادتی در مدیریت 17 ماهه اش در سطح معاونین استانداری بود که البته در آن مقطع این تغییر از انتظارات اصولگرایان استان و دفتر رییس جمهور بود و اصولگرایان استان سعادتی را بابت این برکناری تشویق نمودند. اما دولت 3 ماه پس از آن در چرخش نظری عجیب سعادتی را که علیرغم ضعف های مدیریتی از نکات مثبتی نیز برخوردار بود عزل و دقیقاً معاون معزول وی را جایگزین وی می کند.

هاشم نیا که از جهت گرایشات سیاسی فکری نزدیک به جریان هاشمی محسوب می شد در سال آخر دولت دهم استاندار گیلان شد و اینک در آستانه ی انتخاب استانداران از سوی دولت روحانی جمع زیادی از چهره های سیاسی درصدد رایزنی با مسئولین دولت روحانی جهت حفظ هاشم نیا در سمت فعلی اش هستند و اگر این محقق شود به احتمال زیاد گیلان تنها استانی خواهد بود که استاندار احمدی نژاد در دولت روحانی هم استاندار خواهد شد.

البته وجود برخی از ضعف های مدیریتی در طول یک سال اخیر در استانداری و مخالفت برخی از چهره های گیلانی نزدیک به روحانی با ابقای وی، احتمال انتصاب وی را کمرنگ می کند.

 

انتهای پیام/340


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads