کد خبر: 27573 - تاریخ: یکشنبه، 9 ژوئن 2013 - 19:00

حسن روحانی در رشت:

برای اداره کشور از هاشمی و خاتمی استفاده می‌کنم

خوبان خبر: نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان اینکه مدافع هاشمی و خاتمی هستم، گفت: در اداره کشور از تفکرات و اندیشه‌های هاشمی و خاتمی استفاده می کنم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، حسن روحانی در جمع مردم در مهدیه رشت اظهار کرد: اگر هر کدام از شما مردم 10 نفر را به پای صندوق رأی بیاورید پیروزی با ماست.

وی افزود: شاهد هشت سال انزوای متخصصان، مدیران درستکاران و راست‌گویان بودیم و با ثبت‌نام هاشمی موج امید برای مبارزه با هشت سال دروغ ایجاد شد.

روحانی با بیان اینکه با دروغگویان و تهمت‌گرا مبارزه می‌کنم، اذعان کرد: مدافع هاشمی و خاتمی هستم. دولت دروغ و تهمت و انزوای نخبگان کار به جایی نمی‌برد.

این کاندیدا افزود: برای کاندیداتوری با هاشمی و خاتمی و بسیاری از بزرگان مشورت کردم و برای اداره کشور نیز با هاشمی و خاتمی مشورت و از افکار و اندیشه آنها استفاده می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشکلات خارجی با مقاله و شعار و اعلام مواضع برطرف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات خارجی به شناخت جهان نیاز داریم.

روحانی درباره پرداخت یارانه‌ها اذعان کرد: یارانه‌ها ادامه پیدا می‌کند اما از حالت صدقه خارج می‌شود. با تقویت ارزش پول ملی در کنار یارانه‌های پرداختی با یارانه‌های کالایی به مردم کمک می‌شود.

این کاندیدا با اشاره به اینکه عده‌ای خوشحال بودند که هشت سال مرا منزوی کردند، یادآور شد: بنده در مرکز تحقیقات استراتژیک فرصت مطالعه داشتم و بیش از 400 جلد کتاب را به چاپ رساندیم.

وی با تصریح بر اینکه اراده لازم برای تغییر وجود دارد، متذکر شد: کرامت زنان را در دولتم حفظ می‌کنم و با تیغ جناحی، جناح دیگر را سرکوب نمی‌کنم و تیغ حذف و بداخلاقی و نفاق را در هم می‌شکنم.

روحانی در ادامه با بیان اینکه مزارع چای کشور به یک دوم کاهش یافته است، افزود: دولت کار را به جایی رسانده است که کشاورزی چای ، صرفه اقتصادی ندارد و صیادی گیلان در حال نابودی است.

وی گیلان را سرزمین دلاوری‌ها و سردار جنگل خواند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads