کد خبر: 27523 - تاریخ: یکشنبه، 9 ژوئن 2013 - 11:17

رئیس هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت:

تعدادی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده مجدداً رد صلاحیت شدند

خوبان خبر: با استعفای اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر رشت از ۳۵ نفر تائید شده توسط هیأت نظارت عالی تهران، ۳۰ نفر مجدداً رد صلاحیت شدند.

به گزارش خوبان به نقل از دیارباران، حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری اقدام نمایندگان مجلس در شورای عالی نظارت مرکز و استان مبنی بر تأیید صلاحیت افراد ناصالح برای شورای شهر رشت را تخلفی آشکار دانست.

وی با انتقاد از اینکه حدود ۸۰% از کاندیداهای شورای شهر که مراجع ۴ گانه نظر منفی بر آن ها داشتند توسط هیأت عالی نظارت تأیید صلاحیت شده اند، اظهار کرد: هیأت عالی نظارت تهران افرادی را که ۱۰۰ درصد مشکل دارند را تائید کرده است.

رئیس هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت با تاکید بر التزام به قانون و رعایت مسائل شرعی، تصریح کرد: با استعفای اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر رشت از ۳۵ نفر تائید شده توسط هیأت نظارت عالی تهران، ۳۰ نفر مجدداً رد صلاحیت شدند.

وی با این توضیح که ما با تائید مجدد کاندیداهایی که بر اساس تحقیقات محلی رد شده اند مشکلی نداریم، خاطر نشان کرد: تائید کسانی که بر اساس مراجع چهارگانه رد شده اند تخلفی آشکار و خیانت به حقوق شهروندان است.

اشکوری با این توضیح که هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت، اعضای علی البدل ندارد، افزود: تنها راه تشکیل مجدد هیات این است که افراد جدیدی معرفی شوند که صلاحیت آنها توسط ادراه اطلاعات تائید شود.

 

انتهای پیام/42


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads