کد خبر: 27406 - تاریخ: جمعه، 7 ژوئن 2013 - 19:27

حجت الاسلام عاشوری: کاندیداها وعده های موهوم ندهند.

خوبان خبر: امام جمعه خمام ابراز داشتند: دشمنان بيروني قادر به تحمل اين همه موفقيت براي ايران اسلامي نيستند، لذا دائماً جنجال و هياهو برپا مي نمايند و متأسفانه زبان ها و حنجره هاي بي تقوايي هم در داخل کشور، حرف هاي آنها را تکرار مي کنند. ولي بدانيد هرچه فشار و هياهوي دشمن بيشتر باشد، خبر از موفقيت بيشتري در آينده نزديک مي دهد.

به گزارش خوبان: نماز جمعه این هفته خمام ظهر امروز در مسجد جامع خمام به امامت حجت الاسلام و المسلمین عاشوری برگزار گردید.

ایشان مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را بزرگترين راهنمايي براي مردم در مورد انتخابات دانستند و گفتند:  بياييد معيارهايي را براي انتخاب اصلح در نظر بگيريم که خداوند، براي انتخاب پيامبرش در نظر گرفته است. خداوند، کسي را انتخاب کرد که فقط حرف خدا را مي زد و ابداً از خودش چيزي نمي گفت.

حجت الاسلام عاشوری وظیفه کسانی که خود را در معرض انتخاب ملت ایران قرار می دهند، نزدیکی هرچه بیشتر به پیامبر رحمت (ص) دانستند و ادامه دادند: کاندیداها باید اقتصاد اسلامي را عملياتي نمايند نه اينکه به ليست کردن مشکلات اقتصادي بپردازند و فقط وعده هاي موهوم بدهند!

49120688609708096757

امام جمعه خمام با انتقاد از این که هرگاه سخن از فرهنگ و هنر در میان می آید فوراً کاندیداها به سراغ هنرمندان سینما و خوانندگان سرودها و ترانه ها می روند گفتند: آن ها به خاطر چندرغاز منفعت، از گسترش صنعت توريست دم مي زنند! غافل از اينکه مردم ما مسلمانند و به کسي رأي خواهند داد که همچون پيامبرشان درد دين داشته و خواهان گسترش فضاي معنوي در کشور باشد.

حجت الاسلام عاشوری با بیان این که غربی ها با دموکراسی اسلامی مخالفند افزوند: ده ها سال بود که غرب، برگزاري انتخابات و حکومت دموکراتيک را بعنوان ابزار تمدن خودش معرفي مي کرد. ولي امروزه جمهوري اسلامي ايران اين ابزار رادر يک قالب بهتري عرضه کرده و بيشتر از غرب در استحکام حکومت خود به کار مي گيرد. و حتي آن را بعنوان يک الگوي نيکو به ساير کشورهاي اسلامي نيز معرفي کرده است؛ به گونه اي که مسلمانان در آن کشورها، از طريق انتخابات به ارکان حکومت راه مي يابند.

امام جمعه خمام اولویت اقتصادی نامزدها را برای بی اثر کردن ابزار سلطه غرب دانستند و خاطرنشان کردند: اولويت اقتصادي بايد بي اثر کردن ابزار سلطه غرب باشد، نه بهبود وضع معيشت به هر قيمتي! آنچه که خطرناک است، دست برتري غربي هاست که در آن صورت هر وقت که بخواهند تعادل کشور ما را به هم خواهند زد؛ ولي اگر دست برتر در هيچ زمينه اي نسبت به ما نداشته باشند، چاره اي جز تسليم در برابر خواسته هاي ما نخواهند داشت. و در آن صورت حتي مردمانشان نيز حکام خود را وادار به تبعيت از ايران اسلامي خواهند کرد.

48602235079871033363

خطیب نمازجمعه خمام در پایان خطبه هایشان گفتند: دشمنان بيروني قادر به تحمل اين همه موفقيت براي ايران اسلامي نيستند، لذا دائماً جنجال و هياهو برپا مي نمايند و متأسفانه زبان ها و حنجره هاي بي تقوايي هم در داخل کشور، حرف هاي آنها را تکرار مي کنند. ولي بدانيد هرچه فشار و هياهوي دشمن بيشتر باشد، خبر از موفقيت بيشتري در آينده نزديک مي دهد.

 

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads