کد خبر: 27365 - تاریخ: جمعه، 7 ژوئن 2013 - 14:37

در گردهمایی حامیان سعید جلیلی در تازه‌آباد؛

علیزاده: مقایسه جلیلی و احمدی‌نژاد صحیح نیست

خوبان خبر: استاد دانشگاه با بیان اینکه سعید جلیلی برای رئیس جمهور شدن خود را به آب و آتش نمی‌زند، گفت: مقایسه جلیلی و احمدی‌نژاد صحیح نیست.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: عمران علیزاده در گردهمایی حامیان سعید جلیلی در حسینیه گلزار شهدای تازه‌آباد این شهر، گفت: 13920303000272_PhotoAنگرش رئیس جمهور آینده به جایگاه و سطح قدرت نظام اسلامی در جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انقلاب اسلامی ایران را به کشوری تأثیرگذار در جهان تبدیل کرد

وی با بیان اینکه پیش از وقوع انقلاب اسلامی تمام سیاست‌های ایران توسط کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا تعیین می‌شد، گفت: انقلاب اسلامی موجب شد تا ایران به کشوری مستقل و اثرگذار در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شود.

این استاد دانشگاه، ایران اسلامی را در سطح منطقه‌ای ابرقدرت خواند و گفت: در بخش اقتصادی کشور مشکلات بسیاری دارد.

زیباکلام به اقتصاد دولت اصلاحات نمره هفت داده بود

علیزاده با اشاره به انتقادهای برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به عملکرد اقتصادی دولت نهم و دهم با وجود تمام مشکلات در دولت، تصریح کرد: در سال 83 صادق زیباکلام به عنوان یکی از شخصیت‌های مؤثر جریان اصلاح‌طلبی در مقاله‌ای نمره اقتصادی دولت اصلاحات را با تخفیف هفت اعلام کرد.

وی توجه به فلسفه سیاسی ارتباط نزدیک مردم ایران با نظام اسلامی را مهم خواند و گفت: اگر مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضور جدی و فعال داشته باشند تمام خواسته‌های آن‌ها تأمین می‌شود.

هیچ ‌فردی در حاکمیت شریک ولی‌فقیه نیست

این استاد دانشگاه با تصریح بر اینکه در حاکمیت هیچ ‌فردی شریک ولی‌فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) نیست، یادآور شد: در دوران اصلاحات برخی افراد به دنبال ایجاد حاکمیت دوگانه در کشور بودند و مردم این اتفاق‌ها را فراموش نمی‌کنند.

وی سعید جلیلی را بدون عطش ریاست دانست و عنوان کرد: جلیلی موفقیت‌های خود را از امام (ره)، رهبری و شهدا می‌داند.

جلیلی برای رئیس جمهور شدن خود را به آب و آتش نمی‌زند

علیزاده با تصریح بر اینکه باید تکلیف خود را به درستی انجام دهیم تا در برابر شهدا شرمنده نباشیم، متذکر شد: تا زمانی که سعید جلیلی در مسیر ولایت حرکت کند در کنار وی می‌ایستیم.

وی، سعید جلیلی را اهل باندبازی ندانست و افزود: جلیلی با احساس تکلیف در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد و برای رئیس جمهور شدن خود را به آب و آتش نمی‌زند.

امیدواری جلیلی به جوانان و دانشجویان است

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مناظره سیاسی کاندیداها در سمت و سوی نظر مردم تأثیر بسیاری دارد، یادآور شد: تکیه و امید جلیلی بر جوانان و دانشجویان است و دانشجویان می‌توانند بر جامعه به‌ویژه خانواده‌های خود تأثیر بسیاری بگذارند.

وی به حضور مستقل سعید جلیلی در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر انتخابات به مرحله دوم کشیده شود در آن زمان ممکن است تغییراتی در آرایش سیاسی کاندیداها رخ دهد.

برخی افراد برای منافع حزبی خود حاضر هستند کشور را تقدیم آمریکا کنند

علیزاده با بیان اینکه برخی جریان‌ها معتقد هستند ولی‌فقیه باید قدرت را با آن‌ها تقسیم کند، گفت: برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال‌های گذشته در برابر برخی افرادی که از حاکمیت دوگانه سخن می‌گفتند موضع مناسبی نگرفتند و سکوت کردند.

وی ادامه داد: برخی افراد و احزاب در کشور وجود دارند که حاضر هستند برای منافع حزبی خود کشور را تقدیم آمریکا کنند و این روزها در تبلیغات خود کشور ترکیه را الگوی خود قرار می‌دهند.

این استاد دانشگاه پیروزی و حضور حزب عدالت و توسعه در ترکیه را تهدیدی برای جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: اردوغان و حزب عدالت و توسعه ترکیه دنباله‌رو منافع ایالت متحده شده است.

به گفته وی، برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که ترکیه را الگوی خود می‌دانند اگر قدرت را در دست داشته باشند راه اردوغان را ادامه می‌دهند.

جلیلی را نباید با احمدی‌نژاد مقایسه کرد / احمدی‌نژاد در برخی امتحانات سربلند نبود

علیزاده با بیان اینکه احتمال انحراف در هر شخصیتی وجود دارد، تصریح کرد: اگر مسئولی با ولایت زاویه بگیرد مردم از او چشم‌پوشی می‌کنند.

وی مقایسه بین سعید جلیلی و محمود احمدی‌نژاد را صحیح ندانست و گفت: احمدی‌نژاد در برخی امتحاناتی که برای بسیاری خواص پس از انقلاب انجام شد، نتوانست به طور کامل سربلند بیرون آید.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: سعید جلیلی با هوش بالایی که دارد اجازه نمی‌دهد اتفاقی که برای احمدی‌نژاد رخ داد برای وی نیز تکرار شود.

وی دوران مدیریت جلیلی در شورای عالی امنیت ملی را کسب دستاوردهای غیر قابل بازگشت دانست.

علیزاده ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جلیلی در مذاکرات هسته‌ای، خرید زمان برای تکمیل کردن چرخه سوخت هسته‌ای بوده است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. بچه مسجدی
     | 2013/06/8 - 17:38
    پاسخ

    همونطور که احمدی نژادی که هممه ما بهش امید بسته بودیم که واقعا اون انقلابی که امام تو تصورش بود را شناخته و میخواد بهش عمل کنه اینطوری کشور رو به تباهی کشونده
    جلیلی ماها رو نابود میکنه
    کو برنامه عملی جلیلی؟؟؟؟؟کو فکر و گروه قوی؟؟کو استدلاله منطقی؟؟
    با چشم باز نگاه کنیم
    این آقا هیچ برنامه ای نداره
    من طرفدار هیچ شخص خاصی نیستم فقط دارم نقد میکنم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads