کد خبر: 24879 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 می 2013 - 22:30

حجت الاسلام مودب پور: مردم با حضورشان در انتخابات 24 خرداد حماسه ی دیگری می آفرینند

خوبان خبر: امام جمعه خشکبیجار: به فرمایش مقام معظم رهبری باید افرادی بیایند که دارای حد لازم برای ریاست جمهوری باشند و به رجال اقتصادی و سیاسی احتیاج داریم و باید کاندیداها به دور از حاشیه بوده و در کشور نباید ناامنی ایجاد کنند.

به گزارش خوبان: نماز جمعه این هفته خشکبیجار به امامت حجت الاسلام مودب پور امام جمعه خشکبیجار در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

حجت الاسلام مودب پور در خطبه اول با اشاره به اهمیت بحث دوستی و دوست گرفتن اظهار داشتند از دوستان نادان بپرهیزید و دشمن دانا بهتر از دوست نادان است . ایشان همچنین در نکوهش غیبت کردن افزودند: عبدالحسین کاشانی از امام صادق(ع) سوال کردند در مورد غیبت: حضرت فرمودند: غیبت مومن لعنت خدا را دارد و وظیفه برادر مومن بر دیگری اینست که او را نصیحت کند.

 SAM_8044

امام جمعه خشکبیجار در خطبه دوم ضمن تبریک بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید علامه مرتضی مطهری، این روز را به همه ی فرهنگیان و معلمین تبریک عرض نموده و ابراز امیدواری نمودند که خداوند این شهید بزرگوار را با شهدای کربلا محشور کند و افزودند: رهبر معظم انقلاب در مورد آثار و نوشته های شهید مطهری بارها مردم را به استفاده بیشتر از این آثار و تعلیمات توصیه نمودند.

حجت الاسلام مودب پور در بخش دیگری از سخنانشان به بحث انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پرداختند و افزودند: مردم را به انتخاب افراد اصلح و ولایت مدار و با تدبیر و تعهد و با تخصص دعوت می نمایم و قطعاٌ مردم با حضور پرشور خود حماسه ی دیگری می آفرینند،و مردم عزیزمان بارها این را ثابت نمودند و انتخابات 24خرداد یکی دیگر از آن صحنه هایی است که مردم با حضور خود حماسه ی دیگری را خلق خواهند نمود و به فرمایش مقام معظم رهبری باید افرادی بیایند که دارای حد لازم  برای ریاست جمهوری باشند و به رجال اقتصادی و سیاسی احتیاج داریم و باید کاندیداها به دور از حاشیه  بوده و در کشور نباید ناامنی ایجاد کنند.

SAM_8020 SAM_8026 SAM_8027 SAM_8032

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads