کد خبر: 24852 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 می 2013 - 12:21

به زودی دادگاه دستگیر شدگان شورای شهر وشهرداری رشت برگزار می‌شود

خوبان خبر: به زودی دادگاه 6 تن از اعضای شورای شهر و دو نفر از کارکنان دستگیر شده شهرداری رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از ایلنا: مدیر روابط عمومی دادگستری کل گیلان،گفت: به زودی دادگاه 6 تن از اعضای شورای شهر و دو نفر از کارکنان دستگیر شده شهرداری رشت برگزار می‌شود.

محمد رحیمی بعد از ظهر امروز، با بیان این که آغاز دستگیری دو تن از اعضای شورای شهر رشت در بهمن ماه سال گذشته توسط مقامات قضایی استان صورت گرفته است،اظهار کرد:شورای شهر رشت 9 عضو دارد که شش تن از آنان به دلیل بروز تخلفاتی دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به دستگیری دو تن از کارکنان شهرداری رشت در جریان این دستگیری‌ها، اتهام دستگیر‌شدگان را اختلاس، ارتشاء، قصور و انحراف از انجام وظایف قانونی، اخلال در اداره امور شهر،اقدام بر خلاف صرفه و صلاح شهر،تصرف غیر مجاز در اموال عمومی و… که موجب تشویش اذهان عمومی و بروز تنش‌های اجتماعی شده، عنوان کرد.

این مسئول از تعیین قاضی ویژه‌ای از سوی محمد جواد حشمتی مهذب؛ رئیس کل دادگستری گیلان، برای رسیدگی به پرونده اعضای دستگیر شده شورای شهر و دو تن از کارکنان شهرداری رشت خبر داد.

به گفته رحیمی، هم اکنون پرونده متهمین، در حال سیر مراحل قانونی جهت ارائه به دادگاه است و به زودی دادگاه دستگیر شدگان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سربازان سیدعلی
     | 2013/05/7 - 12:45
    پاسخ

    خدا لعنت کنه آندسته از مسئواین و نظامیانی را که بجای خدمت به مردم و امام زمان بفکر جیب و قدرت خود هستند همین کارها رو کردید که دوتا گردن کلفت پیدا میشه میگه همه رو میخرم الهی هرکس در هرجایی که هست کوچکترین کم لطفی درحق مردم کرد و حق رو با نا حق عوض کرد دچار لعنت مردم و خود امام حاظر بشه الههههههههههههههههههههی آمین

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads