کد خبر: 24441 - تاریخ: جمعه، 3 می 2013 - 12:57

نماینده مردم رشت در مجلس:

مجوز احداث قطار شهری رشت صادر شد

خوبان خبر: نماینده مردم رشت در مجلس گفت: امسال در بودجه 92 برای احداث قطار شهری رشت با تصویب 50 درصد تعهد دولت و 50 درصد تعهد شهرداری مجوز احداث صادر شده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهر، اظهار کرد: امسال در بودجه 92 برای احداث قطار شهری رشت با تصویب 50 درصد تعهد دولت و 50 درصد تعهد شهرداری مجوز احداث صادر شده تا مردم مرکز استان از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه نصف جمعیت شهر رشت در حاشیه شهر زندگی می‌کنند، افزود: در منطقه جماران رشت بیش از یک‌هزار خانوار در حال زندگی زیر برق فشار قوی زندگی می‌کنند که این حاشیه‌نشینی برای آنها و کشور مشکلات فراوانی را رقم می‌زند.

*بحث زیرساخت‌های مسکن مهر رشت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

این نماینده مردم رشت با بیان اینکه مسکن مهر در بیشتر شهرستان‌های گیلان افتتاح شده است، ادامه داد: بحث زیرساخت‌های مسکن مهر رشت هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی با بیان اینکه این امر موجب می‌شود تا با اسکان نخستین خانوار در مسکن مهر بسیاری از مشکلات بروز کند، گفت: این امر موجب مطالبه خانوارها از خدمات شهری در این پروژه می‌شود.

کوچکی‌نژاد بحث رسیدگی به زیرساخت‌های مسکن مهر را ضعیف خواند و خاطرنشان کرد: این امر نیازمند رسیدگی است.

 

انتهای پیام/756


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads