کد خبر: 23760 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 آوریل 2013 - 17:13

استاندار گیلان:

اگر انتقاد نباشد کار خوب جلوه نمی‌کند/ به اثرگذاری رسانه اعتقاد دارم

خوبان خبر: استاندار گیلان با این توضیح که بدون حضور منتقدان فضای کار خوب نشان داده نمی شود، اظهارداشت: اگر انتقاد نباشد کار خوب جلوه نمی‌کند و من به اثرگذاری رسانه اعتقاد دارم.

به گزارش خوبان به نقل از 8دی، استاندار گیلان در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت توجه به جایگاه سازنده رسانه ها در توسعه کشورتاکید کرد و افزود: اگر بخواهیم اقدامی انجام دهیم که موثر پایدار و نهادینه شود باید عاملی وجود داشته باشد و مهم‌ترین عامل، رسانه است.

وی با این توضیح که بدون حضور منتقدان فضای کار خوب نشان داده نمی شوداظهارداشت: اگر انتقاد نباشد کار خوب جلوه نمی‌کند و من به اثرگذاری رسانه اعتقاد دارم.

هاشم نیا وسعت و قدرت رسانه‌ها را متفاوت دانست وتصریح کرد : قدرت هیچ رسانه‌ای را نمی‌توان نادیده گرفت و هر کدام در جایگاه خود به نوعی تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به این توضیح که نشستن و به حاشیه ها پراختن و در خصوص ابعاد کار صحبت نکردن وقت و بهره وری را از بین می برد اظهارداشت: هرگونه تاخیری در خدمت به مردم منجر به تاخیر در ارتقای بهره وری می شود هاشم نیا با اشاره به موضوع شورای شهر رشت اظهارداشت: ممکن است این امر در روحیه و مشارکت مردم در انتخابات تاثیر گذار باشد این را نباید فراموش کرد که هیچ قشری معصوم نیست و امکان خطا در مسئولان وجود دارد بنابراین خطا را باید در بعدآن دید و در راستای جبران ان برآمد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها و مسئولین باید فضای جدید روانی مشارکت را به شهر برگردانند افزود: در این مدت کوتاه باید دست به دست دهیم و کاری را که شورا در مدت یکسال باید انجام می داد را انجام دهیم.

هاشم‌نیا در خصوص انحلال شورای رشت خاطرنشان کرد : تلاش کردیم تا با استفاده از اعضای علی‌البدل جلوی انحلال شورا گرفته شود اما از آنجا که بازداشت شش نفر از اعضای آن در زمان‌های مختلف صورت گرفت امکان رسیدن به اعضای علی‌البدل نبود.

استاندار گیلان با اشاره اهتمام مجموعه مدیریتی استان برای رفع مشکلات کشاورزان چایکاران ابرازنمود: تفویض اختیار به معنای اعتبار نیست و چای نیاز به اعتبار برای برطرف شدن مشکل دارد.

وی با اشاره به افتتاح 10 هزار و 500 واحد مسکن مهر گیلان در سال 90 و 10 هزار واحد دیگر مسکن در سال 91، از بهره برداری از 15 هزار واحد دیگر در سال جاری و با حضور یکی از مسوولان کشوری خبر داد.

 

انتهای پیام/89


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads