کد خبر: 237359 - تاریخ: چهارشنبه، 13 مارس 2024 - 09:04

از ابتدای امسال تاکنون ؛

تشکیل بیش از ۱۱ هزار پرونده تخلف در پی بازرسی‌ها از بازار گیلان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: بیشترین تخلف در این پرونده ها مربوط به عرضه لاستیک ، لوازم خانگی ، تولیدات صنعتی و معدنی بود.

 به گزارش خوبان خبر ؛ تیمور پورحیدری در حاشیه بازرسی از بازار رشت با همراهی بازرسان تعزیرات حکومتی، گفت: در پی نظارت مداوم از بازار در شهرستان‌های مختلف گیلان، از ابتدای امسال تاکنون، ۱۱هزار و ۱۲۳ پرونده تخلف به ارزش ۲۲ هزار میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال برای صاحبان اصناف در شهر‌های گیلان تشکیل و برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی با اشاره به انجام ۹۰ هزار بازرسی از بازار‌های گیلان در این مدت، افزود: تخلف در حوزه عرضه لاستیک، لوازم خانگی، تولیدات صنعتی و معدنی بیشترین موضوعات این پرونده‌های تخلف بود.

تیمور پورحیدری با اشاره به اهمیت گزارش مردمی برای کشف تخلف‌ها و نظارت بر بازار، گفت: از ابتدای سال تاکنون مردم استان حدود ۴ هزار و ۸۳۲ تخلف را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش کرده‌اند که پس از بررسی، برای هزار و ۳۰۲ مورد، پرونده‌های تخلف به ارزش ۲۴۹ میلیارد ریال تشکیل شد.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت گیلان با اشاره بر نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با اولویت بازرسی از کالا‌ها و اقلام پرمصرف این ایام، گفت: در این مدت بازرسان اتاق اصناف، صمت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و سازمان غذا و دارو در گشت‌های مشترک از بازار کالا‌های پرمصرف در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بازرسی می‌کنند.

تیمور پورحیدری از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار ، مورد را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند تا هرچه زودتر موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/۲۶۹۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads