کد خبر: 236742 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 فوریه 2024 - 09:14

جلسه شورای شهر خمام با وجود حضور ۵ عضو تشکیل نشد

به گزارش خوبان خبر ٰ؛ پنجاه‌ودومین جلسه عادی شورای اسلامی شهر خمام با وجود حضور همه اعضا تشکیل نشد. پس‌از گذشت حدود ۲ هفته از انتخاب علیرضا پورهادی به‌عنوان سرپرست شهرداری، امروز مقرر بود جلسه‌ای عادی به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و نامه‌های واصله تشکیل شود، که با وجود حضور هر ۵ عضو، این‌جلسه تشکیل […]

به گزارش خوبان خبر ٰ؛ پنجاه‌ودومین جلسه عادی شورای اسلامی شهر خمام با وجود حضور همه اعضا تشکیل نشد.
پس‌از گذشت حدود ۲ هفته از انتخاب علیرضا پورهادی به‌عنوان سرپرست شهرداری، امروز مقرر بود جلسه‌ای عادی به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و نامه‌های واصله تشکیل شود، که با وجود حضور هر ۵ عضو، این‌جلسه تشکیل نگردید.

آنگونه که از شهواهد امر پیداست، ۲ تن از اعضای شورا تا زمانی‌که جلسه انتخاب شهردار برگزار نشود قصد شرکت در جلسات را نداشته و از طرفی، ۳ عضو دیگر تمایل دارند که پورهادی فعلاً سرپرست باقی بماند، تا عملکرد وی مورد ارزیابی قرار گیرد؛ یا شاید پای گزینه‌ی دیگری برای تصدی سمت شهردار درمیان باشد، که در آینده مشخص خواهد شد.

  آخرین‌مرتبه‌ای که به درخواست‌ها و نامه‌های شهروندان در یک جلسه عادی با حضور خبرنگاران رسیدگی شده مربوط به اوایل دی‌ماه بوده و در این‌مدت شورای شهر خمام به‌طور مداوم درگیر برگزاری جلسات انتخاب سرپرست شهرداری بوده است.
موضوعی‌که مبرهن است، نه‌تنها اختلاف در مجموعه شورا پس‌از برکناری سیمایی ادامه‌دار خواهد بود، بلکه به‌نظر میرسد رسیدگی به امور شهروندان در اولویت مجموعه مذکور نبوده و در نهایت مردم از چنددستگی، حواشی و اختلافات دنباله‌دار در مجموعه شورا بلاتکلیف و متضرر خواهند بود.

 

منبع :خمام نیوز

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads