کد خبر: 236603 - تاریخ: شنبه، 10 فوریه 2024 - 09:54

با کسب 15 طلا 4 نقره و 5 برنز ؛

تیم آکادمی نیک پور قهرمان مسابقات کاراته کنترلی بسیج استان گیلان شد

دهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی بسیج استان گیلان درسالن ورزشی کارگران صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛  دهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی بسیج استان گیلان درسالن ورزشی کارگران صومعه سرا برگزار شد.

 در این پیکار‌ها ۳۵۰ کاراته کار از ۱۵ شهرستان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با هم رقابت کردند که در نهایت تیم خمام با ۱۵ طلا ۴ نقره و ۵ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
در سنی خردسالان، زمان هادی پور در وزن ۲۱ کیلوگرم ، محمد جواد یوسفی پور در وزن ۲۴ کیلوگرم ، یاسر عصایی در وزن ۲۵کیلو گرم ، محمد جواد داستانی در وزن۳۵ کیلوگرم، رضا هادی پور در وزن ۳۰ کیلوگرم ،امیر علی نور زاده در وزن ۴۰ کیلو گرم و محمد حسین نیک در وزن ۴۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.
 
در ادامه این مسابقات در رده سنی نونهالان، امیر علی بخشی در وزن ۳۵ کیلوگرم ،  کیان جنتی در وزن ۵۵ کیلوگرم مبین دلاور در وزن ۴۰ کیلو کیلوگرم، محمد رضا معافی نسب در وزن ۵۵کیلوگرم و محمد جواد معافی نسب در وزن +۵۵ کیلوگرم مدال طلا را کسب کردند و محمد رضا نیک پور در وزن ۴۵ کیلوگرم و رضا تقی زاده  در وزن ۲۹ کیلوگرم به مدال نقره و محمد طاها وطن پرست در وزن +۴۵ کیلوگرم مدال بزنز را کسب کردند.
 
در رده سنی نوجوانان ، محمد کاظمی در وزن ۴۸  کیلوگرم ،امیر محمد شریف تبار در وزن ۶۸کیلوگرم، جواد آقایی در وزن +۷۵ کیلو گرم و محمد ژاله فرد در رده سنی جوانان و در وزن ۴۵ کیلو مدال طلا را ازآن خود کردند و امیر مهدی موسوی در رده وزنی ۵۵ کیلوگرم ، ماهان معنوی در وزن +۵۵ کیلوگرم مهدی ماجد در رده وزنی +۷۰ کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند و ابوالفضل صابرنیا در وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد.
در رده سنی جوانان نیز ابوالفضل سهرابی در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.
 
گفتنی است ، امیر نیکپور هدایت تیم خمام ا برعهده داشته و مرتضی نوروزی ، حبیب شریف تیار و حمید شهاب زاده به عنوان داور دراین رقابتها حضور داشتند.
 
انتهای پیام
 
 
 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads