کد خبر: 236489 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 فوریه 2024 - 22:49

مدیرکل صمت گیلان:

بیش از ۲ هزار واحد صنفی خمام دارای اتحادیه مستقل می‌شوند

تیمور پورحیدری عصر سه شنبه در اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان خمام اظهار کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنفی حوزه شهرستان خمام دارای اتاق اصناف و اتحادیه‌های مستقل می‌شوند.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان ، عصر سه شنبه در اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان خمام اظهار کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنفی حوزه شهرستان خمام دارای اتاق اصناف و اتحادیه‌های مستقل می‌شوند.

تیمور پورحیدری با بیان اینکه برگزاری جلسات کمیسیون نظارت و انجام فرآیند مستقل ساماندهی صنفی خمام ضروری است، افزود: بر اساس قانون نظام صنفی واحدهای صنفی مستقر در خمام از شهرستان رشت منفک و به شهرستان خمام منتقل خواهند شد و روند انتخابات اتحادیه‌ها نیز در چارچوب قانون با نظارت کامل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به صدور حکم برای رئیس اداره صمت شهرستان خمام به عنوان رئیس کمیسیون نظارت خمام ادامه داد: قطعاً مأموریت کمیسیون نظارت خمام ساماندهی دقیق امور صنفی بر اساس ضوابط و ایجاد اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط به فراخور رسته‌های صنفی موجود در شهرستان با هدف نظارت بر بازار و خدمت به مردم است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به ایجاد تشکیلات در درگاه ملی مجوزها و سامانه نوین اصناف برای خمام اشاره کرد و گفت: ضمن ایجاد ساختار در فضای مجازی؛ فعلاً با استقرار کاربر اتاق اصناف رشت و تیم بازرسی در خمام پرونده‌های صنفی مرتبط به شهرستان خمام از رشت به خمام منتقل و تحویل داده خواهد شد که پس از استقرار کامل در اولین گام صنوف فاقد پروانه به ویژه در بخش مشاورین املاک و بنگاه‌های خودرو به سرعت ساماندهی خواهد شد.

پورحیدری تصریح کرد: هدف بهبود خدمت به کسبه و بازاریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که امیدواریم با راه اندازی تشکیلات جدید صنفی خدمات صنفی مطلوبی را در شهرستان خمام شاهد باشیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads