کد خبر: 236416 - تاریخ: دوشنبه، 5 فوریه 2024 - 17:51

با کسب ۹.۵ امتیاز ؛

امیررضا پوررمضانعلی قهرمان مسابقات شطرنج بلیتس جام کاسپین شد

مسابقات شطرنج جدول بلیتس(برق آسا) بیستمین دوره رقابتهای بین المللی جام کاسپین عصر دوشنبه با قهرمانی امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ شطرنج گیلان در رشت پایان یافت.

به گزارش خوبان خبر ؛  مسابقات شطرنج جدول بلیتس(برق آسا) بیستمین دوره رقابتهای بین المللی جام کاسپین عصر دوشنبه با قهرمانی امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ شطرنج گیلان در رشت پایان یافت.

بدر جدول بلیتس(برق آسا) این رقابت ها ۱۸۴ شطرنجباز از ایران و چند کشور خارجی حضور داشتند که در ۱۱ دور به روش سوئیسی با هم به رقابت کردند که در  پایان این مسابقات، امیررضا پور رمضانعلی استاد بزرگ شطرنج گیلان با کسب ۹.۵ امتیاز عنوان قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص داد، آرش داغلی از گیلان، حمیدرضا طهماسبی از فارس و ووگار رسول‌اف استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان با کسب ۹ امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

همچنین مهدی غلامی ارومی از مازندران، رضا مهدوی از قزوین و آراد نظری از گیلان با کسب ۸.۵ امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به ترتیب رتبه‌های پنجم تا هفتم این جدول را تصاحب کردند.

بیستمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین از روز شنبه با حضور بیش از ۸۰۰ شطرنجباز از ایران و ۱۲ کشور خارجی در رشت آغاز شده که شطرنجبازان حاضر در این دوره از مسابقات در جداول مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/۲۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads