کد خبر: 235872 - تاریخ: دوشنبه، 15 ژانویه 2024 - 20:59

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛

خمام مستعد در ایجاد فضای جدید کتابخانه ای است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، شهرستان خمام را مستعد ایجاد فضاهای جدید کتابخانه ای در مناطق مختلف شهری و روستایی عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های فراوان این شهرستان به واسطه حضور چهره‌های اثرگذار است.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان ظهر دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خمام اظهار کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و پرداختن به موضوع مهم ترویج خواندن تنها راه برون رفت از مشکلات متعدد و معضلات اجتماعی به شمار می‌رود.

ساسر تقوی با بیان اینکه ما باید برای رشد فکری به کتاب مراجعه کنیم، افزود: همه مسیرهای رشد و توسعه از فرهنگ مطالعه می‌گذرد لذا توجه بیش از پیش به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی شهرستان خمام را مستعد ایجاد فضاهای جدید کتابخانه ای در مناطق مختلف شهری و روستایی عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های فراوان این شهرستان به واسطه حضور چهره‌های اثرگذار است.

حسن آدمیت، فرماندار خمام در این جلسه کتاب و کتابخوانی را موجب کاهش آسیب های اجتماعی و رشد آگاهی های اجتماعی توصیف کرد و با بیان اینکه همگی باید برای رشد سرانه مطالعه در خمام تلاش کنیم از راه اندازی کتابخانه های عمومی سیار در شهرستان به عنوان یکی از راه کارهای عملی در این حوزه یاد کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads