کد خبر: 235544 - تاریخ: دوشنبه، 1 ژانویه 2024 - 13:18

سرپرست فرمانداری خمام؛

راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در خمام ضروری‌ است

سرپرست فرمانداری خمام برهمین‌اساس نیز جایگاه کانون را دارای اهمیت دانست و با اشاره به نیازهای شهرستان به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی گفت: و از تکمیل مرکز در حال احداث این مجموعه حمایت‌می‌کنیم.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست فرمانداری خمام روز گذشتته  در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اظهارداشت: نقش کانون در پیش‌برد اهداف فرهنگی اهمیت‌دارد.

سرپرست فرمانداری خمام برهمین‌اساس نیز جایگاه کانون را دارای اهمیت دانست و با اشاره به نیازهای شهرستان به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی گفت: از تکمیل مرکز در حال احداث این مجموعه حمایت‌می‌کنیم.

مدیرکل کانون استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره‌ای به موانع پیش‌روی راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون خمام داشت و با ضروری ارزیابی‌کردن افتتاح این مجموعه اظهارکرد: این امر نیازمند همراهی و مساعدت تمامی مسئولان استانی و شهرستانی است.

جلیل میرعظیمی در تبیین اهمیت افزایش گستره فعالیت‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی متوجه نسل کودک و نوجوان را موردتوجه قرار داد و ضمن تاکید بر استفاده هدف‌مند از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی برای تربیت آینده‌سازانی موفق و باورمند افزود: توسعه فعالیت‌های فرهنگی در نیل به این اهداف، نقشی سازنده دارد.

گفتنی است ، تاکید طرفین بر لزوم پیگیری‌های مستمر برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام و ضرورت  برگزاری جلسه‌ای به‌میزبانی مسئولان استانداری استان گیلان ۴۰۲ به‌شمارمی‌رفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads