کد خبر: 235383 - تاریخ: چهارشنبه، 27 دسامبر 2023 - 00:53

رئیس اداره گاز خمام ؛

خمام در حوزه پرداخت گاز بها در بین بدهکار ترین شهرستان‌های استان گیلان قرار دارد | مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

رئیس اداره گاز خمام یا اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه سال جدید،دو هزار متر شبکه جدید در شهرستان ایجاد شده است،افزود:۲۸۰عدد علمک گاز نیز در سطح شهرستان به مشترگان واگذار شده است.

سعید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه خمام جزو شهرستان های سبز استان محسوب می شود،افزود: کل شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

رئیس اداره گاز خمام یا اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه سال جدید،دو هزار متر شبکه جدید در شهرستان ایجاد شده است،افزود:۲۸۰عدد علمک گاز نیز در سطح شهرستان به مشترگان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا هم اکنون هزار مشترک به جمع مشترکین گاز طبیعی شهرستان خمام افزوده شده است،تصریح کرد: مجموع مشترکین گازبه ۲۸ هزارخانواررسیده است.

سعید محمدی با بیان اینکه چند ساله بوده که خمام از بخش به شهرستان تبدیل شد اما متاسفانه هنوز برای برخی کارها تابع شهرستان رشت بودیم،افزود: امسال اولین بار پیمان تعمیرات به نام این شهرستان و به صور مستقل در شرکت گاز گیلان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان جذب شده است که در ۱۰ ماهه سال حدود ۸۵ در صد آن اعتبار اختصاص پیدا کرده که امیدواریم تا پایان قرار داد صد درصد اعتبار در راستای تعمیرات و بازسازی خطوط گاز تحقق یابد.

رئیس اداره گاز خمام با بیان اینکه از اواخر سال گذشته و ابتدای سال جدید این شهرستان در حوزه پرداخت گاز بها در بین بدهکار ترین شهرستان‌های استان گیلان قرار گرفته است،افزود:: مشترکان می توانند با مراجعه به اداره گاز یا دفاتر پیشخوان شهری و روستایی، قبوض گاز خود را به صورت قسطی پرداخت کنند.

محمدی ادامه داد : پرداخت به موقع وجوه گازبهاء توسط مشترکین امکان توسعه فراگیر خدمات در بخش‌های توسعه شبکه‌های گازرسانی در شهرها و روستاها امکان‌پذیر می‌سازد.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان قرار داریم و به‌تبع با سردشدن هوا میزان مصرف گاز بخصوص در بخش خانگی، تجاری و عمومی افزایش پیدا خواهد کرد، افزود:تقاضایی که از تمام مشترکان داریم این است که نسبت به‌صرفه جویی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس اداره گاز خمام با بیان اینکه پایش مصرف گاز مراکز دولتی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و ویلا‌ها از ابتدای دی در دستور کار این اداره گاز قرار گرفته است، افزود: با اجرای طرح پایش مصرف گاز در دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی، مدیریت انرژی در دستور کار قرار گرفته و بنابراین دستگاه‌ها ملزم به رعایت الگوی مصرف شده‌اند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads