کد خبر: 234353 - تاریخ: جمعه، 17 نوامبر 2023 - 18:59

رئیس پلیس راهور خمام اعلام کرد:

اعمال محدودیت موقتی تردد برای خودروهای سواری در مرکز شهرخمام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خمام از اعمال محدودیت ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه جاری در خمام خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خمام از اعمال محدودیت ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه جاری در خمام خبر داد.

سروان “علی آمیان” اظهار داشت: به منظور برگزاری این مراسم محدودیت‌های ترافیکی در شهر خمام از ساعت۱۰ صبح روز شنبه اجرا می شود.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در بلوار امام ره از میدان حاج قاسم سلیمانی تا مسجد جامع، اعمال خواهد شد.

سروان علی آمیان افزود: کارکنان پلیس راهور شهرستان خمام با حضور حداکثری و به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم حضور داشته و محدوده راهپیمایی به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار خواهد گرفت تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

رییس پلیس راهور شهرستان خمام از عموم مردم درخواست کرد ضمن همکاری با پلیس از توقف خودروهای شخصی در مسیر راهپیمایی و محل‌های ممنوع خودداری کنند و هنگام رانندگی ضمن توجه کافی به جلو با سرعت مطمئنه برانند همچنین عابرین پیاده با رعایت جوانب احتیاط از محل‌های ایمن مشخص شده و گذرگاه های عابر پیاده تردد کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads