کد خبر: 233599 - تاریخ: یکشنبه، 15 اکتبر 2023 - 17:33

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی گیلان ؛

نجات ۴۷۰ شهروند در پهنه آبی گیلان / معوقات ناجیان غریق پرداخت شد

رییس هیات نجات غریق و غواصی گیلان از نجات ۴۷۰ شهروند در پهنه آبی این استان خبر داد و گفت: معوقات ناجیان غریق در گیلان پرداخت شده است.

به گزارش خوبان،  هاشم اسماعیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: اطلاع رسانی به موقع اصحاب فرهنگ و رسانه در حوزه نجات غریق در گیلان مؤثر واقع شده است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حوزه نجات غریق، افزود: در سال گذشته ۴۵ نفر در سواحل گیلان غریق شدند که این تعداد در سال جاری به ۱۰ نفر کاهش پیدا کرد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی گیلان از شناسایی ۲۳۰ نقطه خطرآفرین در سواحل این استان خبر داد و اضافه کرد: با افزایش تعداد ناجیان غریق، برپایی آموزش نجات غریق و آگاه سازی مردم آمار غریق در گیلان کاهش چشم گیری داشته است.

اسماعیلی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ناجیان غریق در بخش بانوان و آقایان خبر داد و بیان کرد: در این دوره‌ها ۵۵ بانو و ۷۹ آقا به جامعه ناجیان گیلان اضافه شدند.

وی از کاهش ۷۵ درصدی غریق در سواحل گیلان خبر داد و افزود: با پای کار بودن ناجیان غریق، ۴۷۰ نفر در پهنه آبی گیلان از غرق شدن نجات یافتند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی گیلان با اشاره به فعالیت و آموزش ۳۰۰ مراقب دریا در استان، بیان کرد: پیشگیری یکی از اصول مهم در کاهش غریق در سواحل مورد تاکید است.

هاشمی با اشاره با تفاهم نامه با آموزش و پرورش در راستای ارتقای نجات غریق، اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ نفر سفیر نجات غریق در گیلان آموزش دیدند.

وی با اشاره به پرداخت معوقات ناجیان غریق در گیلان، افزود: معوقات حقوقی ناجیان غریق گیلان پرداخت و بروز رسانی شده است.

کد خبر 5912392
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads