کد خبر: 233536 - تاریخ: جمعه، 13 اکتبر 2023 - 18:58

امام جمعه خمام درخواست کرد:

دادستانی به عنوان مدعی العموم به ماجرای ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورود پیدا کند

حجت الاسلام حبیبی، بنده بعنوان امام جمعه و مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این زمینه از دادستان استان و شهرستان به عنوان «مدعی‌العموم»درخواست می کنم جلوی تضییع حقوق بیت المال را بگیرید.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام در مسجد این شهر با اشاره به اینکه با گذشت ۱۵ سال هنوز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بهره برداری نرسیده است،افزود:مسئولین مربوطه باید جوابگو مردم این شهرستان باشند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه در حال حاضر حدود هفت هزار دانش آموز ابتدایی و راهنمایی«متوسطه اول»در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند،افزود:با افتتاح این کانون دانش آموزان می توانند از خدمات این کانون بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه برای ساخت یک ساختمان نقشه ای تهیه و مدخل ورودی تعبیه شده است،افزود: در همان زمان برای صدور پروانه ساخت هزینه ای گرفته شده است.

به گفته وی، حجت الاسلام حبیبی، بنده بعنوان امام جمعه و مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این زمینه از دادستان استان و شهرستان به عنوان «مدعی‌العموم»درخواست می کنم جلوی تضییع حقوق بیت المال را بگیرید.

امام جمعه خمام، افزود: . به رئیس آبفا می گویم چرا منبع آب را درست نمی کنی می گوید فلان آقا مانع است؛ به رئیس اداره برق ، رئیس اداره مخابرات ، رئیس اداره صمت ، رئیس جهاد کشاورزی  می گویند فلان آقا مانع است آقای فلانی هم پشتیبان اوست، بنده عرض می کنم  آقای فلان همه ی ما بالاخره می میریم ولی این مردم و شهدایی که در ازای هر مسئولیتی به تعداد ۷۲ تن شهدای کربلا شهید داده ایم ازمن وشما مطالبه می کنند که  چرا مانع شدی؟ حق الناسی هست که باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/ ۳۲۶۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads