کد خبر: 232035 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 آگوست 2023 - 21:48

در مراسم معارفه رئیس دفتر پست خمام مطرح شد ؛

استفاده از ظرفیت اداره پست به منظور راه اندازی نخستین دفتر پست حصیر کشور در خمام

مراسم معارفه رئیس دفتر پست خمام با حضور فرماندار و  مدیر کل پست گیلان در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛مراسم معارفه رئیس دفتر پست خمام با حضور فرماندار و  مدیر کل پست گیلان در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.

دراین مراسم فرماندار خمام ضمن مهم بر شمردن ظرفیت های گسترده صنایع دستی و گردشگری در خمام اظهار داشت : بخش عمده ای از توانمندی های اقتصادی مردم این منطقه به دلیل بخش بودن مغفول مانده که در صدد هستیم نسبت به احیای این ظرفیت ها اقدام نماییم .

اسفندیار جوشن روستای فشتکه را نخستین روستای ملی حصیر ایران دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری پست گیلان اولین دفتر پستی حصیر کشور به منظور دسترسی آسان مردم اقصی نقاط کشور به تولیدات صنایع دستی و حصیر این منطقه راه اندازی گردد.

وی در ادامه به اهمیت اداره پست و خدمات پستی اشاره کردو اظهار داشت: ‎امروزه پست با اتکا به تکنولوژی پیشرفته منشأ خدمات باکیفیت و مطلوبی برای افراد جامعه است و فضای کسب و کار با خدمات پستی متحول شده است.

مدیر کل پست گیلان در این مراسم از برنامه ریزی این اداره کل برای راه اندازی اولین دفتر پست حصیر کشور در شهر خمام خبر داد، افزود: با توجه به راهبرد شرکت ملی پست پیرامون ساماندهی بازارهای محلی به منظور توسعه اقتصادی در روستاها و با توجه به ظرفیت های در صنایع دستی و برنج ، خواستار همکاری فرمانداری خمام برای استفاده بهینه از ظرفیت ها شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ در پایان این مراسم،علی اصغر قربانزاده بعنون رئیس جدید دفتر پست خمام معرفی شد.

 

انتهای پیام/۳۳۶۶

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads