کد خبر: 231772 - تاریخ: یکشنبه، 6 آگوست 2023 - 21:07

نماینده مجلس:

احداث زباله سوز کوچک مقیاس در خمام

احمدی با اشاره به دپوی زباله در خواچکین خمام بیان کرد: به شهردار خمام، فرماندار شهرستان خمام گفته شد تا در اسرع وقت نسبت به خریداری و ایجاد زباله سوز با وسعت کم و با تایید محیط زیست اقدام کنند.

به گزارش خوبان، محمدرضا احمدی سنگری در جلسه با اصحاب رسانه در دفتر نمایندگی خود با اشاره به اهم معضلات شهرستان رشت و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص رفع آن‌ها اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان رشت مرکز دفن زباله سراوان است که با بازدید سرزده‌ای که صبح امروز از این منطقه صورت گرفت، بهسازی‌ها در حال انجام است و بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده رشت و خمام  در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر اینکه  دولت صادق الوعد است، گفت: بحث ارتقای کارخانه کمپوست و کود آلی و افزایش ظرفیت آن و نیز بهسازی سراوان و ایجاد زباله سوز نیز در حال پیگیری است و در صورت ارتقای ظرفیت کارخانه کود آلی پیش بینی می‌شود که با معرفی پهنه جدید دفن زباله، ریجکت‌های کود آلی به پهنه جدید منتقل شود.

احمدی با اشاره به دپوی زباله در خواچکین خمام بیان کرد: به شهردار خمام، فرماندار شهرستان خمام گفته شد تا در اسرع وقت نسبت به خریداری و ایجاد زباله سوز با وسعت کم و با تایید محیط زیست اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان دفن زباله در سراوان وجود ندارد، تصریح کرد: چند دلیل برای اینکه دیگر زباله در سراوان نباید دفن شود وجود دارد، یکی اینکه میلیاردها تومان برای بهسازی سراوان هزینه شده و پس از گذشت ۴۰ سال دیگر آن نقطه ظرفیت پذیرش زباله را نخواهد داشت. به عنوان نماینده مردم، مشکلات آنان را به سمع و نظر مسؤولان کشوری می‌رسانیم چرا که اجرای این پروژه در دست دولت است و تمامی تلاش ما بر این است که مرکز دفن زباله دیگری به مانند سراوان و با آن ابعاد و مشکلات در گیلان ایجاد نشود.

انتهای پیام

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads