کد خبر: 23119 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 آوریل 2013 - 11:48

‘هرگز از آقای مشایی نخواهید شنید که من کاندیدا خواهم شد’

خوبان خبر: آقای مشایی بعد از صبر در برابر تهمت ها به مقام رضا رسیده اند.!!

به گزارش خوبان، خبرنگار ایرنا در ابتدای این مصاحبه سؤالی را مطرح می کند که در نوع خود قابل توجه است.

سوال: شما پیشتر گفته بودید قلب مهندس مشایی محل جوشش معرفت است. از آنجایی که دین یک تکلیف عام است ولی عرفان بر اثر ریاضت و خودسازی به دست می‌آید آیا می‌توانیم بگوییم که آقای مشایی بعد از صبر در برابر تهمت ها به مقام رضا رسیده اند. نمونه آن خوش رفتاری با مردم و شادمانی و بهجتی است که بعد از آن می بینیم و اینکه ادب و فروتنی را با همه رعایت می کنند و حتی فراتر از آن بگوییم که ایشان به مقام فتوت رسیده اند و نشانه آن این است که خوشان را برتراز کسی نمی دانند و به مخالفان خود بیشتر محبت می ورزند و کسانی که آزار رسانده اند را مورد رحمت قرار می دهند؟

البته در ادامه بهمن شریف زاده با تاکید بر اینکه مشایی باید کاندیدا شود، می گوید: شما هرگز ازآقای مشایی نخواهید شنید که من کاندیدا خواهم شد و دلیل صدق سخن چند ماه پیش من این است که تا امروز هیچ کس نشنیده، حتی نزدیکان وی هم ابراز بی اطلاعی می کنند از اینکه مشایی خواهد آمد یا خیر؟

وی ادامه می دهد: این تدبیر برخواسته از نوع نگاه آقای مشایی است، نوع نگاه وی برخلاف برخی، نگاه به آرمان است البته من نمی خواهم بگویم کسانی که خود راعرضه کرده اند نگاهی به آرمان ندارند، نه عرض من این نیست جسارت نمی کنم به کسانی که وارد این عرصه شده اند. اما می خواهم فضیلت آقای مشایی را عرض کنم که وی فارغ از خود شده، به خود فکر نمی کنند لذا گریزان است از مناصب، مگر آنکه منصب تکلیف او بشود.

شریف زاده تاکید همچنین تصریح می کند: شما می بینید وجود دکتر احمدی نژاد وآقای مشایی لبریز از ایمان به انتخاب صحیح مردم است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سربازان سیدعلی
     | 2013/04/17 - 12:32
    پاسخ

    اگر ایشون به انسانی شده دلسوز مردم حتی دشمنانش…. بفکر خدمت باید باشه چی در ریاست جمهوری چی در هرجای دیگه ملاک جا و مکان و قدرت نیست ملاک خدمت به مردم است شاید بگه تو ریاست جمهوری دستم برا خدمت بیشتر بازه ولی گفتم مهم خدمته تو این چند سال از طرف ریاست جمهوری خدمتی ارائه نشد یا اگه شد مجلس مشکل داشت اگر اینطور نبود حضرت آقا رو وادار به نصیحت به مسئولین وا نمیداشت پس بهتره از این بازی های سیاسی که شبیه به دوران مختار دست بکشند و خدمت کنند تا آقا هم دنبال عمار نگرده

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads