کد خبر: 230789 - تاریخ: چهارشنبه، 21 ژوئن 2023 - 22:09

آخرین وضعیت میدان ولیعصر از زبان شهردارخمام/

میدان هنوز در اختیار شهرداری نیست/ اصلاح هندسی به دلیل مختلف فنی تاحصول نتیجه مشمول زمان خواهد بود

ابوالحسن سیمایی ظهر امروز در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای سازماندهی میدان ولیعصر به خبرنگار خوبان خبر گفت ؛ این میدان بیش از سه دهه به حال خود رها شده بودکه و با توجه به مطالبه مردم شهر و شهرستان سازماندهی این میدان در دستور شهرداری و شورای شهر قرار گرفت. شهردار خمام با […]

ابوالحسن سیمایی ظهر امروز در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای سازماندهی میدان ولیعصر به خبرنگار خوبان خبر گفت ؛ این میدان بیش از سه دهه به حال خود رها شده بودکه و با توجه به مطالبه مردم شهر و شهرستان سازماندهی این میدان در دستور شهرداری و شورای شهر قرار گرفت.

شهردار خمام با بیان این میدان دراختیار این نهاد نیست و متعلق به اداره راهداری استان است ، افزود: تاکنون تلاش ها مبنی  دراختیار گذاشتن این میدان بی نتیجه بوده و تعاملی بین شهرداری و اداره راهداری استان صورت گرفته بنا شده میدان ولیعصر (ع) سازماندهی شود.

وی با بیان اینکه مساحت میدان ولیعصر ۷۵۰۰ متر است و  اختلاف ارتفاع دو نیم متری با سطح خیابان وجود داشت ، افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط شهرداری ۱۵۰۰ کامیون خاک داخل میدان تخلیه شد.

سیمایی با بیان فاز اول سازماندهی میدان ولیعصر به تقریبا اتمام رسیده است ، افزود:اصلاح هندسی به دلیل مختلف فنی تاحصول نتیجه مشمول زمان خواهد بود

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads