کد خبر: 228289 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 فوریه 2023 - 18:48

فاز دوم پروژه محوطه‌سازی پشت‌بازار خــــمام افتتاح شد

بوالحسن سیمایی امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم پروژه محوطه سازی پشت بازار در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر اظهار کرد: به اصناف قول داده بودیم که فاز دوم سنگ فرش، هدایت آبهای سطحی و بحث روشنایی پشت بازار را انجام دهیم که مراحل قانونی این امر و مناقصه برگزار و قرار داده ۶ ماهه‌ای با پیمانکار بسته شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ ابوالحسن سیمایی امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم پروژه محوطه سازی پشت بازار در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر اظهار کرد: به اصناف قول داده بودیم که فاز دوم سنگ فرش، هدایت آبهای سطحی و بحث روشنایی پشت بازار را انجام دهیم که مراحل قانونی این امر و مناقصه برگزار و قرار داده ۶ ماهه‌ای با پیمانکار بسته شد.

 

وی با بیان اینکه موقعیت استراتژیک پروژه گفت: از آنجایی که در آستانه سال جدید قرار داشتیم اکیپ پیمانکار را افزایش داده و توانستیم در کمتر از ۴۰ روز این پروژه را به اتمام برسانیم.

 

شهردار خمام با بیان اینکه امروز در ۱۹ بهمن با حضور مسؤولان شهرستانی این پروژه افتتاح شد، افزود: نگاه ما این است که با توجه به گردشگری بودن خمام و در آستانه سال نو باید میزبان مسافران باشیم بازار شهر باید زیبنده پذیرایی از مسافران باشد.

 

سیمایی با اشاره به اهتمام ویژه اعضای شورای شهر و شهرداری خمام بیان کرد: این پروژه با کار شبانه روزی امروز به بهره برداری رسید که متراژ سنگفرش آن حدود هزار و ۲۰۰ متر مربع بود و با هدایت آبهای سطحی و نصب روشنایی حدود دو میلیارد تومان هزینه آن شد.

 

وی خطاب به مردم گفت: مسؤولیت نگهداری این فضا فقط با شهرداری نیست بلکه مردم و اصناف و کسبه این بازار باید در نگهداری این مکان همراه و همدل باشند، سعی می‌کنیم فاز سوم این پروژه را در سال آتی بهره برداری کنیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads