کد خبر: 226772 - تاریخ: یکشنبه، 6 نوامبر 2022 - 18:53

سئول نمایندگی اداره راهداری در خمام؛

۳ کیلومتر از محور خمام به انزلی آسفالت شد/ خط کشی ۵ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی شهرستان

مسئول نمایندگی اداره راهداری در خمام از عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت محور خمام به انزلی خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسئول نمایندگی اداره راهداری در خمام از عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت محور خمام به انزلی خبر داد.

علی رمضانپور عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه کمربندی خمام یکی از محورهای مهم و پرتردد استان محسوب و در راستای بهینه‌سازی مسیر رفت‌ و آمد شهروندان در اولویت کاری این اداره قرار داشت، افزود: ۳ کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت اجرا شد.

وی با بیان اینکه صیانت از حریم راه‌ها از وظایف اصلی راهداری است،افزود: در محور خمام به رشت و خمام به انزلی خاکبرداری حاشیه جاده و رفیوژ میانی طی ماه های اخیرصورت پذیرفت.

مسئول نمایندگی اداره راهداری در خمام با بیان اینکه پل ها به عنوان یکی از ارکان اصلی و پر اهمیت راه ها محسوب می شوندکه از جمله وظایف مهم بخش راهداری، نگهداری از آن است، تصریح کرد: پل روستای تیسیه با همکاری شورا و دهیاری رنگ آمیزی،زنگ زدایی شد.

این مسوول با اشاره به اینکه در راستای ارتقاء کیفیت راه ها، با اجرای برنامه‌های دیگر راهداری اقدام رنگ‌‌آمیزی و و احیاء ایجاد ۲ سرعتکاه های حوزه استحفاظی شهرستان نموده است، افزود: برای انجام این پروزه ۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

رمضانپور با اشاره به اجرای طرح خط کشی در سطح محورهای خواچکین به پیربازار و روستای بلسکله ،جیرسر چوکام ، اظهار کرد: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان خط کشی شد.

وی با بیان اینکه ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر است تصریح کرد: برای این امر محور خمام به انزلی و رشت توسط همکاران این اداره اصلاح و بهسازی شده است.

 

انتهای پیام/۳۶۶

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads