کد خبر: 226762 - تاریخ: یکشنبه، 6 نوامبر 2022 - 13:15

فرماندار شهرستان خمام ؛

مشکلات میدان ولیعصر خمام تا پایان امسال حل و فصل می‌شود/ ارائه طرح پیشنهادی شهرداری تا ۱۰ روز آینده

​جوشن با بیان اینکه مشکلات میدان ولیعصر خمام تا پایان امسال حل و فصل می‌شوند گفت: علاوه بر اصلاح هندسی و موارد دیگر قرار است المان برنج هم در این میدان جانمایی شود.

به گزارش خوبان خبر ، اسفندیار جوشن در برنامه گفت‌و‌گوی خبری با موضوع مشکلات میدان ولیعصر شهر خمام اظهار داشت: منظر نازیبا و ناامن میدان ولیعصر بیش از دو دهه است که موجب گله مندی مردم این خطه را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان خمام متولی اصلی میدان ولیعصر خمام را اداره کل راهداری استان گیلان ذکر کرد و یادآور شد: جلساتی را برای رفع این مشکلات با شهرداری خمام و این اداره کل برگزار کردیم و سه نماینده شهرستان هم پیگیر موضوعات آن بوده‌اند. 

جوشن وسعت میدان ولیعصر را هفت هزار و ۵۰۰ متر اعلام کرد و با بیان اینکه این میدان غیرهندسی و ناامن است یادآور شد: تمام این موارد را احصا کرده و به استاندار گیلان و دستگاه‌های متولی هم اطلاع داده‌ایم و استاندار نیز در ۳۰ مهر دستورات ویژه‌ای را برای حل فوری مشکلات میدان ولیعصر خمام صادر کردند.

وی با تاکید بر اینکه قرار شده مشکل میدان ولیعصر توسط شهرداری و اداره کل راهداری استان گیلان به شکل مشارکتی حل و فصل شود تصریح کرد: تهیه نقشه، اصلاح هندسی میدان و انجام عملیات اجرایی پروژه توسط شهرداری خمام از جمله مواردی است که در دستور ویژه استاندار گیلان قید شده و باید اجرایی شود. 

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه طرح پیشنهادی شهرداری برای میدان ولیعصر تا ۱۰ روز آینده ارائه می‌شود اذعان کرد: این طرح قرار است به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان برود تا در پایان همین ماه مورد تصویب قرار گیرد. 

جوشن خمام را خاستگاه اولیه برنج خواند و ابراز داشت: علاوه بر اصلاح هندسی و موارد دیگر قرار است با توافق بین شهرداری و شورای شهر المان برنج هم با یک منظر زیبایی در میدان ولیعصر خمام جانمایی شود همچنین طبق وعده داده شده قرار است تا پایان امسال تمام این اقدامات در این میدان عملیاتی و قبل از سفرهای نوروزی تحویل داده شود.

وی از پیگیری حل مشکلات ۲۰۰ خانوار ساکن در حریم کمربندی خمام سخن گفت و خاطرنشان کرد: میدان ولیعصر از یک سمت به محور خمام – خشکبیجار متصل میشود که برای آن هم علاوه بر تامین اعتبارات یک پروژه در دست انجام داریم.

 

 

پایان پیام/۱۶۵

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads