کد خبر: 225257 - تاریخ: شنبه، 27 آگوست 2022 - 16:53

طی مراسمی ؛

ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمام مورد بهره برداری قرار گرفت

در آیینی ظهر امروز با حضورمدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد کشور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ، مسئولین شهرستانی و خانواده های معظم شهدا  و ایثارگران ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خمام افتتاح شد.

به گزارش خوبان خبر ، در آیینی ظهر امروز با حضورمدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد کشور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ، مسئولین شهرستانی و خانواده های معظم شهدا  و ایثارگران ،  ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خمام افتتاح شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در این مراسم با بیان اینکه باید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا از یکدیگر سبقت بگیریم گفت: راه‌اندازی اداره بنیاد شهید خمام در راستای تحقق همین موضوع و با هدف خدمات‌رسانی آسان تر به جامعه ایثارگری انجام شده است، زیرا ما هر چه داریم از خون شهدا بوده و در هر زمان مدیون خانواده‌ شهدا هستیم.
محمدرضا داوطلب کوتاه کردن مسیر خدمات رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را از مهمترین دلایل تاسیس اداره بنیاد شهید خمام عنوان و تصریح کرد: تمام امور جامعه ایثارگری این شهرستان در این اداره انجام خواهد شد تا هزینه ایاب و ذهاب خانواده شهدا کم شود.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم سرکشی مداوم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات آنها و تلاش برای رفع آن با همکاری سایر ادارات شهرستان اشاره کرد و افزود: تواضع و فروتنی در مقابل این خانواده‌ها اولین اولویت و استفاده از تمام ظرفیت ها برای کسب رضایت این عزیزان رکنی اصلی و مهم برای همه کارکنان دولت به ویژه کارمندان بنیاد شهید باید باشد.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads