کد خبر: 225123 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 آگوست 2022 - 00:45

آغاز عملیات روکش و آسفالت معابر شهری خمام طی ۴۸ ساعت آینده تا تکمیل پروژه سازماندهی حد فاصل میدان شورا تا ایستگاه خشکبیجار

شهردار خمام از آغاز عملیات آسفالت و روکش معابر شهر طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و اظهار داشت: مناطقی که از قبل وعده داده شد نسبت به روکش و یا آسفالت انجام می گیرد.

شهردار خمام عصر امروز در گفتگو با خبر نگار خوبان خبر با اشاره به اینکه یکی از دغدعه های شهروندان سازماندهی حد فاصل میدان شورا تا ایستگاه خشکبیجار بود، افزود: طبق قرار دادی که با پایمانکار منعقد و  قرار بود این ۹ ماه تحویل شهرداری شود که با تلاش های صورت گرفته ظرف مدت ۴ نهایی و در هفته آینده با حضور مدیران شهرستان مورد بهره برداری خواهید رسید.

ابوالحسن سیمایی با بیان اینکه تعریض خیابان ، نصب ۱۵ عدد پایه چراغ روشنایی معابر ، ایجاد فضای سبز دو طرف بلوار از جمله موارد این پروژه بود، افزود: حدود ۳ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از تکمیل پروژه حد فاصل میدان شورا تا ایستگاه خشکبیجار عملیات فاز دوم سنگ فرش پشت بازار خمام آغاز می شود، تصریح کرد: کلنگ این پروژه با حضور اعضای شورا و مسئولین به زمین زده خواهد شد.

شهردار خمام از آغاز عملیات آسفالت و روکش معابر شهر طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و اظهار داشت: مناطقی که از قبل وعده داده شد نسبت به روکش و یا آسفالت انجام می گیرد.

سیمایی با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این پروژه ۲۰ هزار متربع مربع از معابری شهر زیر آسفالت خواهد رفت، افزود : ۵ میلیارد تومان برای آسفالت روکش آسفالت معابر در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/۸۹۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads