کد خبر: 224915 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 آگوست 2022 - 20:01

رئیس شورای شهر خمام ؛

رفع مشکلات خیابان ۱۸ متری به دغدغه فرهنگیان مبدل شده است/ برآورد هزینه ۳ میلیارد تومانی در خصوص خرید بالابر آتش نشانی

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به افزایش قیمت قابل توجه بالابر آتش نشانی در کشور گفت: شهرداری با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر خمام شروع به برآورد هزینه در خصوص خرید بالابر آتش نشانی کرده و در همین راستا قیمت هر بالابر بین سه الی چهار میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛  هادی واحدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین روند خرید بالابر آتش نشانی در شهرستان خمام اظهار کرد: در خصوص خرید بالا بر آتش نشانی کلیاتی مصوب شده و در سال جدید هم کد بودجه برایش تعریف شده است و‌ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش قیمت قابل توجه بالابر آتش نشانی در کشور گفت: شهرداری با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر خمام شروع به برآورد هزینه در خصوص خرید بالابر آتش نشانی کرده و در همین راستا قیمت هر بالابر بین سه الی چهار میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر خمام، شهرداری بر اساس همان کد بودجه تعریف شده و با موافقت اعضای شورای شهر وارد عمل شده و در حال خرید بالابر مناسب برای شهرستان خمام هستیم‌.

واحدی با تاکید بر لزوم توجه بر توسعه بافت شهری در شهرستان خمام بیان کرد: خیابان ۱۸ متری به دغدغه آموزش و پرورش مبدل شده است زیرا که زمین‌هایی را خریداری کرده و ۱۹ پلاک عاید شهرداری شده است که باید ساخت و ساز لازم در آنجا انجام شود و شهر از بعد تک خیابان بودن خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرسازی خیابان ۱۸ متری مناسب آسفالت نیست، افزود: یک‌یخشی از کار زیر سازی انجام شده ولی مناسب آسفالت نمی‌باشد لذا برآورد هزینه لازم صورت گرفته و مقرر شد در چندین فاز انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/۵۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads