کد خبر: 22420 - تاریخ: دوشنبه، 8 آوریل 2013 - 00:13

دوران اسلام گرایی به پایان رسیده! / لبیک یا مشایی!

خوبان خبر: رسانه های جریان انحرافی با تکرار دوباره موضوع “پایان اسلامگرایی” که از زبان لیدر حلقه انحرافی مطرح شده بود، دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری با تشبیه وی به شهیدان بهشتی و رجایی، برای دعوت از وی به عنوان نامزد انتخابات، ندای لبیک سر دادند.

به گزارش خوبان ، روزنامه شهروند به مدیر مسئولی عبدالرضاداوری از نزدیکان حلقه انحرافی در ستون یادداشت خود در مطلبی با عنوان تفاوت اسلام با اسلامیسم به قلم جباری به بیان مطالبی از جمله مفهوم اسلام گرایی و اومانیسم پرداخته است.

در بخشی از این متن به بیان مفهوم عمیق اسلام به عنوان یک ایدوئولوژی پرداخته است، که مشابه آن پیش از این در صحبت های اسفندیار رحیم مشایی لیدر حلقه انحرافی دیده شده بود.

به گزارش ندای انقلاب، در این روزنامه آورده شده است که “دوران اسلام گرایی به مثابه یک ایدوئولوژی به پایان رسیده و عصر ایمان مبتنی بر گفت و گو آغاز شده است،گفت و گویی توام با خضوع و خشوع.گفت و گویی که در آن نه به دنبال تحمیل عقیده خویش بر دیگری بل به دنبال کشف افق های ناشناخته در ساحت دیگری است”

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است که “اسلام گرایی با تاکید بر افتراق بین ادیان و نحل و ملل مختلف راه را برای خشونت و تخاصم می گشاید”

برداشت دو پهلوی مطالب فوق از این جهت قابل ارزیابی است که غاصبان صهیونیست ها و رژیم های آپارتایدی در برگیرنده ملل و نحل مختلف نیستند.بنابراین اگر مفهوم جمله در برگیرنده انسان هایی با این منش باشد با مفاهیم اسلامی در تضاد است.

یادآور می شود که پیش از این لیدر حلقه انحرافی به این مطلب اشاره کرده که “در آينده نژاد و كشور معنا ندارد، آينده از آن انسان‌هاست و ايران امروز با مردم آمريكا و اسرائيل دوست است”

التقاط فکری این گروه زمانی مشخص می شود که در طرح جدید حامیان جریان دولت تلاش می شود تا اسفندیار رحیم مشایی همپای شهیدان بهشتی و رجایی که مروج و عامل به اندیشه های اسلام سیاسی بوده اند، نام برده شود. به گزارش سایت خبری تحلیلی شفاف، در بخشی از پوستر تبلیغاتی این جریان از انتخابات تلویحا به منزله قلعه خیبر نام برده شده و شعار «پیش به سوی خیبر» بزرگنمایی شده است.

تبلیغ مشایی
با افزایش فعالیت رسانه ای جریان حامی دولت این تصویر در سایت ها و وبلاگ ها مرتبط با این جریان انتشار یافت

در ماه های گذشته محمود احمدی نزاد در مناسبت های مختلف به حمایت شدید از وی پرداخته و وی را با القاب بی سابقه ای خطاب کرد. این القاب سبب اعتراض برخی علما شد.

در محافل کارشناسی از افرادی چون نیکزاد، صالحی، مشایی و الهام به عنوان کاندیداهای احتمالی مورد حمایت دولت نام برده می شود. با این وجود بسیاری مشایی را کاندیدای حداکثری دولت برای انتخابات می دانند.

برخی چهره های نزدیک به دولت وعده ادامه دولت را در ماه های گذشته داده اند.

انتهای پیام/65


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads