کد خبر: 220823 - تاریخ: چهارشنبه، 30 مارس 2022 - 09:53

۱۱ راز از دنیای مردان که زنان از آن بی‌خبرند

تحقیقات مختلفی ثابت می‌کند حجم قابل توجهی از مشکلات ایجاد شده در روابط انسانی بویژه رابطه میان دو جنس مختلف، فقط و فقط به دلیل سوءتفاهم و نداشتن اطلاعات کافی بوجود می‌آید. هدف از نوشتن این دست مقاله‌ها دقیقا همین موضوع و پر کردن خلا اطلاعاتی و در نتیجه نزدیک‌تر شدن انسان‌هاست.

به گزارش خوبان، تحقیقات مختلفی ثابت می‌کند حجم قابل توجهی از مشکلات ایجاد شده در روابط انسانی بویژه رابطه میان دو جنس مختلف، فقط و فقط به دلیل سوءتفاهم و نداشتن اطلاعات کافی بوجود می‌آید. هدف از نوشتن این دست مقاله‌ها دقیقا همین موضوع و پر کردن خلا اطلاعاتی و در نتیجه نزدیک‌تر شدن انسان‌هاست.
 
داستان این مقاله به زمانی بر می‌گردد که اعضای مردِ ردیت شروع به در میان گذاشتن موضوعات و مسائلی کردند که به نظرشان لازم بود جنس مقابل درباره زندگی، تفکر و نیات واقعی آن‌ها بدانند. در این مقاله ما برخی از محبوب‌ترین نظرات را برای شما گردآوری کردیم با این امید که مخاطبان خانم برترین‌ها پس از مطالعه این مقاله با نگاهی دقیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت رفتار مردان را تفسیر کنند.
 
۱. گاهی درک نشانه‌های غیرمستقیم برای ما سخت یا غیرممکن است
 
از همه شما خانم‌ها تقاضا می‌کنم اگر به مردی علاقمند هستید به جای نشانه‌های بسیار غیر مستقیم، به صورت مستقیم و با کلامتان این موضوع را مطرح کنید. چگونه از من انتظار دارید این علاقه را بفهمم وقتی هیچ‌وقت از زبانتان آن را نشنیده‌ام؟
 
یادم هست زمانی از دختری که می‌شناختم درخواست کردم که با هم غذا بخوریم و او پاسخ منفی داد و من مودبانه پذیرفتم. چند وقت بعد از طریق دوست مشترکی فهمیدم که آن دختر از من انتظار اصرار بیشتر داشته و از اینکه من آن‌قدر سریع جواب منفی را پذیرفتم ناراحت شده است. من طوری تربیت شده‌ام که به اختیار و خطوط قرمز انسان‌ها احترام می‌گذارم و برای من نه به معنی نه است.
 
۲.ما مردها هم می‌توانیم مودب و محترم باشیم
 
دقت کرده‌اید که بسیاری از زن‌ها از این موضوع گله دارند که گاهی رفتار محترمانه و مهربانانه آن‌ها برای یک مرد ایجاد سوءتفاهم می‌کند؟ برای ما مردها هم همین اتفاق می‌افتد. باور کنید هر مردی که به شما صبح بخیر می‌گوید یا در را برای شما باز نگه می‌دارد، در سرش افکار آنچنانی ندارد.
 
من تمام این کارها و هر کار آمیخته به احترام دیگری را انجام می‌دهم چون ما مردها هم مانند شما می‌توانیم شریف و محترم و مودب باشیم و نشان دادن این احترام به معنی ابراز علاقه یا چیز دیگری نیست.
 
 
۳.از تحقیر مردان به دلیل شکل بدنشان دست بردارید
 
من دوست دارم درباره موضوعی سخن بگویم که به نظرم به اندازه کافی به آن پرداخته نمی‌شود. خانم‌هایی که این پیام را می‌خوانید! باور کنید تمسخر یک مرد به دلیل شکل و سایز بدن و اندامش دقیقا به اندازه تمسخر یک زن بد است. متاسفانه بسیار می‌بینم که با یک مرد به دلیل اینکه زنی را چاق خوانده برخورد می‌شود(که به نظرم باید برخورد شود) اما وقتی زنی یک مرد را چاق یا زشت یا قدکوتاه می‌خواند و او را بواسطه بدنش تحقیر می‌کند حساسیت هیچ کس برانگیخته نمی‌شود. باور کنید ما مردها هم انسان هستیم و احساس داریم.
 
۴.خواهش می‌کنم گاهی در درخواست و ابراز علاقه پیش‌قدم شوید
 
من از تمام دخترانی که این پیام را می‌خوانند خواهش می‌کنم که گاهی برای شروع یک رابطه آن‌ها قدم اول را بردارند. ما مردها بسیاری اوقات با وجود داشتن احساس به یک فرد به خاطر ترس از پاسخ منفی و واکنش بد احتمالی، هیچ‌وقت قدم اول را برنمی‌داریم. باور کنید دیگر در زمانی زندگی نمی‌کنیم که یک دختر به خاطر برداشتن اولین قدم قضاوت شود.
 
۵.حرف نزدن نشانه ناراحتی نیست
 
موضوعی که من می‌خواهم بگویم شاید بیش از آنکه همه مردها را شامل شود، افرادی با خصوصیات شخصیتی خاص را در برمی‌گیرد. دوست دارم بگویم وقتی در حال وقت گذراندن با هم هستیم، حرف نزدن یا کم حرفی و یا سکوت من به این معنی نیست که آزرده شده‌ام یا از مصاحبت با شما لذت نمی‌برم. برای نمونه من هنگامی‌که از گذراندن وقت با فردی لذت می‌برم کم‌حرف‌تر می‌شوم.
 
 
 
۶.ما مردها هم مانند شما نمی‌دانیم دوست داریم کجا غذا بخوریم
 
هر مردی که تجربه رابطه را داشته است حتما با این معضل روبرو شده است. حالا یک‌بار و برای همیشه می‌گویم که خانم‌ها باور کنید ما مردها هم مانند شما بیشتر وقت‌ها نمی‌دانیم که دوست داریم چه غذایی سفارش دهیم و یا در کدام رستوران غذا بخوریم.
 
۷.گاهی یک ابراز احساسات کوچک می‌تواند روز ما را بسازد
 
این را به زنانی می‌گویم که متاهل هستند. بر خلاف باور عامیانه هر مردی حتی سرسخت‌ترین و به ظاهر بی احساس‌ترینشان احتیاج به این دارند که همسرشان به آن‌ها محبت کند. گاهی یک هدیه کوچک و ارزانِ بدون مناسبت یا یک در آغوش گرفتن بدون مقدمه یا حتی یک فنجان چای بدون درخواست می‌تواند برای ما مردها یک دنیا ارزش داشته باشد.
 
۸.ما مردها هم گاهی بدون هیچ دلیلی غمگین می‌شویم
 
گاهی اوقات تحمل بار زندگی برای هر انسانی سخت می‌شود و ما مردها هم از این قاعده مستثنی نیستیم. خیال نکنید تنها به این دلیل که مردها گریه نمی‌کنند( یا کمتر گریه می‌کنند) پس هیچ‌وقت ناراحت و غمگین نیستند. این موضوع را از من بپذیرید که هر مردی بارها در لحظات سخت زندگی‌اش آرزو کرده کاش می‌توانست با اشک ریختن اندکی سبک شود.
 
 
۹.پس از ازدواج ناگهان همه زن‌های دنیا زشت نمی‌شوند
 
خیلی وقت بود که دوست داشتم این مساله را توضیح بدهم و به نظرم این فرصت خوبی برای این کار است. وقتی من به عنوان یک مرد ازدواج می‌کنم یا وارد رابطه‌ای جدی می‌شوم به صورت جادویی تمام زن‌های دیگر دنیا جز همسرم به نظرم زشت نمی‌آید. من می‌توانم با تمام وجودم عاشق همسرم باشم و او را زیباترین زن دنیا بدانم و هنوز به نظرم زن دیگری زیبا باشد. باور کنید زیبا دانستن زن‌های دیگر هیچ ربطی به داشتن احساس به آن‌ها یا تمایل من برای ایجاد رابطه با آن‌ها نیست. من می‌توانم شیفته همسرم باشم و هنوز وقتی نظرم درباره ظاهر زنی خواسته شد با صداقت بگویم که زیباست.
 
۱۰.مردها هم نیاز به حمایت دارند
 
به نظرم بسیاری از مردها آن‌قدری که احتیاج دارند حمایت عاطفی دریافت نمی‌کنند. فراموش نکنید که مردها هم انسان هستند و گاهی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند. گاهی نیاز دارند که فردی هوایشان را داشته باشد و برای درک این نیاز کافی است به نرخ بالای خودکشی موفق در مردان توجه کنید.
 
۱۱.از ما بیشتر تعریف کنید
 
بر خلاف باور عامیانه ما مردها هم به شنیدن تعریف و تحسین نیاز داریم و از آن‌جایی که بیشتر مردها بسیار کم چنین توجهی دریافت می‌کنند این نیاز حتی بیشتر هم می‌شود. برای نشان دادن این موضوع که از برخی از ما چقدر کم تعریف می‌شود و البته این موضوع چقدر برای ما مهم است برایتان یک مثال می‌زنم: ۵ سال قبل در یک فروشگاه یک خانم مهربان شصت ساله از ظاهر من تعریفی کرد و هنوز بعد از ۵ سال من با یادآوری آن جمله لبخند می‌زنم و حس خوبی پیدا می‌کنم.
 
از شما مخاطبان مرد برترین‌ها تقاضا می‌کنم در بخش نظرات به ما و بقیه مخاطبان برترین‌ها بگویید دوست دارید کدام باور عامیانه اشتباه درباره مردان ایرانی را اصلاح کنید و به نظرتان شناخت خانم‌ها از شما در کدام بخش‌ها با واقعیت منطبق نیست. منتظر خواندن نظرات شما هستیم.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads