کد خبر: 219013 - تاریخ: دوشنبه، 24 ژانویه 2022 - 16:41

در دیدار با کانون زنان تجار و بازرگان گیلان عنوان شد؛

توانمند سازی جوامع محلی منطقه آزاد انزلی با محوریت صنایع دستی

در دیدار اعضای کانون زنان تجار و بازرگان گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مطرح شد: توانمند سازی جوامع محلی منطقه آزاد انزلی با محوریت صنایع دستی.

به گزارش خوبان خبر،  اعضای کانون زنان تجار و بازرگانان گیلان به همراه جمعی از اعضای اتاق بازرگانی گیلان با اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون توسعه همکاری‌های دوجانبه و توانمندسازی جامعه محلی به ویژه بانوان تبادل نظر کردند.

علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست بیان کرد: در حوزه آموزش و حمایت از جوامع محلی به خصوص بانوان در بخش صنایع دستی تاکنون سازمان منطقه آزاد انزلی اقدامات خوبی را انجام داده اما نیاز است این اقدامات مستمر باشد و متدهای نوین آموزش در اختیار بانوان توانمند قرار گیرد.

 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: صنایع دستی بیانگر هویت و تاریخ هر کشوری است و به منظور معرفی ظرفیت های فرهنگی کشورمان شایسته است بستر لازم به منظور صادرات محصولات صنایع دستی فراهم شود و کانون بازرگانان نیز بازاریابی لازم به منظور صادرات این محصولات را در نظر داشته باشد.

بنابراین گزارش در این نشست که همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن صورت گرفت ، خانم خوشدل رئیس کانون زنان بازرگان گیلان و اتحادیه صنایع دستی کشور با اشاره به راهکارهای توسعه روابط و توانمندسازی جوامع محلی بیان کرد: کانون زنان تجار و بازرگان آمادگی برگزاری دوره های آموزشی ارتقا مهارت در محدوده منطقه آزاد انزلی و شناسایی بانوان توانمند و مستعد در زمینه تولید محصولات با کیفیت صنایع دستی را دارد.

وی در ادامه خواستار برگزاری نمایشگاه‌های مشترک در حوزه صنایع دستی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و معرفی بانوان توانمند به مجموعه کانون زنان تجار و بازرگان گیلان شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads