کد خبر: 218946 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 ژانویه 2022 - 20:42

مدیریت فروشگاه فلامینگو خبرداد:

برگزاری قرعه کشی بزرگ فروشگاه فلامینگو/ پایان ماموریت فروشگاه محبوب خمام در نیمه نخست سال آینده

مدیریت فروشگاه فلامینگو با اشاره به اتمام کار این فروشگاه در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بیان کرد: به جوانان می‌گویم به خدا توکل کنید و با تلاش قطعاً به مدارج بالایی می‌رسید پس شهامت داشته باشید و با توکل بر خدا پیش بروید تا شاهد معجزات خداوند باشید.

به گزارش خوبان خبر ؛ میثم موسی زاده شب گذشته در مراسم قرعه کشی با بیان عذرخواهی بابت تاخیر در زمان قرعه کشی اظهار کرد: ما به دلیل تاخیر در گرفتن مجوز مراسم قرعه کشی را دیر برگزار کردیم اما بسیاری که از این موضوع مطلع نبودند گفتند شما دارید کلاهبرداری می‌کنید.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان خمام غیرتمند هستند، افزود: فرهنگ مردم این شهرستان این است که روی سفره خانواده بزرگ شده‌اند و هیچوقت کسی در خمام لابی‌گری نمی‌کند.

مدیریت فروشگاه فلامینگو با بیان اینکه برخی به ناحق حرف‌هایی درباره ما زدند که آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنیم، گفت: از سرکار خانم بخشدار مرکزی که مجوز دادند تا مراسم امروز را برگزار کنیم بسیار سپاسگزارم.

موسی زاده با اشاره به شرایط قرعه کشی بیان کرد: ۲۵ هزار عدد برگه بین سه هزار نفر به ازای هر خرید داده شد و هر کسی به تعداد کوپن دارد.

وی با بیان اینکه قدردان یک دهه در کنار مردم و شهروندان هستیم، افزود: فروشگاه فلامینگو در شهرستان خمام نخستین فروشگاه بزرگ بود و با کمک مردم در سال ۹۵ برند برتر شهرستان های گیلان شد.

مدیریت فروشگاه فلامینگو با بیان اینکه این فروشگاه نه شریکی داشت که کسی که حمایت کند، گفت: بزرگترین نعمتی که خدا به ما داد تا این فروشگاه را اداره کنیم و شعبه دوم خود را در خشکبیجار بزنیم حمایت مردم و پرسنل خوب و باشخصیت بود.

موسی زاده با بیان اینکه پرسنل فروشگاه فلامینگو بسیار زحمتکش و محترم هستند، افزود: جو فروشگاه ما بسیار خانوادگی و دوستانه بود و هنوز افرادی که از ما جدا شدند به ما سر می‌زنند.

وی با بیان اینکه فروشگاه فلامینگو پس از ۱۰ سال و بابت خستگی و فرسودگی این کار در سال ۱۴۰۱ در نیمه اول فعالیت مواد غذایی، شوینده، خواربار و کالاهای اساسی را به پایان می‌رساند، گفت: ما شعبه دوم خود را دو سال پیش در خشکبیجار با گل و شیرینی کاملا بست، من برای فلامینگو و پرنده فانتزی که لوگوی فروشگاه ما بود زحمات بسیار کشیدیم.

مدیریت فروشگاه فلامینگو با اشاره به اتمام کار این فروشگاه در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بیان کرد: به جوانان می‌گویم به خدا توکل کنید و با تلاش قطعاً به مدارج بالایی می‌رسید پس شهامت داشته باشید و با توکل بر خدا پیش بروید تا شاهد معجزات خداوند باشید.

به گزارش خوبان خبر؛ در این مراسم موسی اوج طلب و فرامرز محمدی برنده موتور و سکینه رضایتی برنده یک دستگاه خودرو پراید شدند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads