کد خبر: 218521 - تاریخ: جمعه، 7 ژانویه 2022 - 11:36

چمن ورزشگاه تختی در حال حاضر جزء پنج چمن برتر در بین ورزشگاه‌های کشور است

رضایت نماینده سازمان لیگ فوتبال از روند بازسازی ورزشگاه تختی انزلی

نماینده سازمان لیگ فوتبال در بازدید از ورزشگاه تختی بندر انزلی، شرایط این ورزشگاه برای میزبانی تیم فوتبال ملوان در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خوبان، فریبرز محمود زاده در حاشیه این بازدید گفت: در ابتدای فصل باشگاه ملوان به منظور ایجاد تغییرات مثبت در ورزشگاه تختی انزلی، بازی‌های خود را در ورزشگاه سردار جنگل رشت انجام داد و خوشبختانه در کوتاهترین زمان ممکن با پیگیری‌ها و تلاش‌های پژمان نوری مدیر عامل و اشکان پوررشید عضو هیات مدیره باشگاه، ورزشگاه تختی در بهترین حالت خود قرار گرفت.

وی افزود: چمن ورزشگاه تختی در حال حاضر جزء پنج چمن برتر در بین ورزشگاه‌های کشور است که در بهترین شرایط خود قرار دارد، رختکن تیم‌ها، جایگاه مربیان و کادر فنی نیز به صورت حرفه‌ای طراحی و بازسازی شده و علاوه بر آن نورافکن‌ها نیز با استانداردهای روز طراحی و نصب شده است.

 
نماینده سازمان لیگ در خصوص زمان ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها تصریح کرد: تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده و همچنان ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها ممنوع بوده و در ادامه اگر تغییراتی انجام شود با هماهنگی وزارت بهداشت و عوامل مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد و به صورت پلکانی تماشاگران می‌توانند وارد استادیوم‌ها شده تا به شرایط قبل بازگردیم.

محمودزاده افزود: خواهش می کنم که سکوی رو به روی جایگاه نیز زودتر به اتمام برسد تا ورزشگاه از این حالت خارج شود.

از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم ملوان بندر انزلی از ساعت۱۴ فردا در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

ملوانان در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که در دوازده هفته گذشته، دیدارهای خانگی خود را به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی انزلی به ناچار در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌کردند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads