کد خبر: 218444 - تاریخ: یکشنبه، 2 ژانویه 2022 - 15:09

جانشين فرمانده انتظامي استان گیلان خبر داد؛

صدور اخطار پلمب یک تالار پذیرایی در خمام به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از صدور اخطار پلمب برای تالار پذیرایی و واحدهای صنفی مربوط به گروه فیلمبرداری و موسیقی متخلف در خمام خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی در برگزاری مراسمات باید ضوابط انتظامی را رعایت کنند.

به گزارش خوبان خبر ، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از صدور اخطار پلمب برای تالار پذیرایی و واحدهای صنفی مربوط به گروه فیلمبرداری و موسیقی متخلف در خمام خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی در برگزاری مراسمات باید ضوابط انتظامی را رعایت کنند.

سرهنگ حسین حسن‌پور در گفتگو با خبرگزاری پلیس گیلان ، اظهار داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به صورت مستمر از تالارهای پذیرایی بازدید می‌کنند افزود: با توجه به بازدید صورت گرفته و عدم رعایت ضوابط انتظامی از سوی یک تالار پذیرایی در خمام و گروه فیلمبرداری و موسیقی برای واحدهای صنفی آنها اخطار پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ حقوق عامه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تالارهای پذیرایی در برگزاری مراسمات باید ضوابط انتظامی را رعایت کنند اذعان داشت: پلیس با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads