کد خبر: 218348 - تاریخ: جمعه، 31 دسامبر 2021 - 23:22

در هفته سوم مسابقات لیگ برتر شطرنج گیلان ؛

تیم شطرنج شهرداری خمام مقابل باشگاه شطرنج پیشگام قلعه به پیروزی دست یافت

هفته سوم مسابقات لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان عصرروز جمعه در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج گیلان پیگیری شد.

به گزارش خوبان خبر ، هفته سوم مسابقات لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان عصرروز جمعه در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج گیلان پیگیری شد.

در بازی های انجام شده لیگ برتر تیم شهرداری خمام در روزی که استادبزرگ امیررضاپوررمضانعلی را در میز یک خود داشت، توانست بانتیجه قاطع ۳٫۵ بر ۰٫۵ باشگاه شطرنج پیشگام قلعه راشکست دهد.

تیمهای مدعی مجتمع آریای لوشان و بانک ملی هم با نتیجه مشابه ۳بر۱به ترتیب مقابل باشگاه نخبگان و کارخانه برنجکوبی مجلسی گیلان صاحب برتری شدند، ضمن این که باشگاه پیشگام هیات شطرنج لنگرو دو تیم پخش عقاب گیلان به ترتیب مقابل کارخانه برنجکوبی مجلسی رشت ، درفک راه امین شمال و کانون وکلای دادگستری گیلان با نتیجه ۲٫۵ بر ۱٫۵ صاحب برتری شدند.

اما در بازی های انجام شده لیگ یک ، سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ۳ بر ۱ جام جم را برد ، توزیع برق و چای حشمت فومن بانتیجه مشابه ۲٫۵ بر۱٫۵ به ترتیب مقابل مهمانپذیر قلعه صلصال تالش و چرم آفتابگردون به برتری دست یافتند

در ادامه این مسابقات آموزشگاه رانندگی صالحی خمام هم ۳٫۵ بر ۰٫۵ مغلوب بناد رودریانوردی انزلی شد و شورای شهر خمام مقابل باشگاه شطرنج پیشگام قلعه ۲ بر ۲مساوی کرد و نتیجه بازی باشگاه شطرنج نخبگان مقابل کارخانه برنجکوبی مجلسی هم با نتیجه مساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

 

انتهای پیام/۱۱۴۴۴۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads