کد خبر: 217920 - تاریخ: دوشنبه، 13 دسامبر 2021 - 18:15

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ؛

۲۳۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان خمام تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت : ۲۳۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان خمام تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

به گزارش خوبان خبر ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه شعبه خمام در زمره واحدهای تابعه تیپ چهارکشوری بوده و قریب به ۲۳۰۰۰ نفر از جمعیت این شهرستان را تحت پوشش دارد، اذعان داشت : بیش از ۳۸۵۰ بیمه شده اجباری و بالغ بر ۱۴۰۰ بیمه شده گروه مشاغل آزاد بزرگترین گروههای تحت پوشش در این شعبه بوده و قریب به ۶۰۰ بیمه شده اختیاری نیز از خدمات و تعهدات سازمان برخوردار میباشند .

وی افزود : ۱۱۰۰ نفر کارگر ساختمانی ، بافنده و فعال صنایع دستی و راننده نیز از دیگر گروههای بیمه ای در این شعبه در کنار ۱۸۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بیش از ۲۰۰۰ بازنشسته ، افزون بر ۱۲۰ ازکارافتاده و حدود ۱۳۰۰ بازمانده در قالب ۸۰۵ پرونده فوتی هم جامعه مستمری بگیران این شعبه را تشکیل میدهند.

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۰۰ واحدکارگاهی شامل شرکتهای صنعتی تولیدی ، صنفی و خدماتی و … در حوزه عمل این شعبه قرار دارند خاطر نشان ساخت : تامین اجتماعی خمام در حال حاضر ماهانه ۱۱ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت درقالب انواع مستمری و بطور متوسط در هرماه ۸۰۰ میلیون تومان انواع کمک هزینه و غرامت و مقرری بیمه بیکاری پرداخت مینماید.   

انتهای پیام/۲۲۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads