کد خبر: 21712 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 مارس 2013 - 18:48

ورود 550 هزار دستگاه خودروی گردشگر به گیلان

خوبان خبر: سرپرست پلیس راه گیلان از ورود بالغ بر 550 هزار دستگاه خودروی مسافر و گردشگر به این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت ورود خودروهای مسافر به گیلان و تصادفات رانندگی در جاده‌های استان، اظهار کرد: از 25 اسفند 91 تا پایان پنجم فروردین جاری بالغ بر 550 هزار دستگاه خودروی مسافر وارد گیلان شدند.

وی درباره آمار تصادفات رانندگی استان اذعان کرد: از تاریخ مذکور تا پایان چهارم فروردین جاری در مجموع 140 فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان رخ داد که در این حوادث 200 نفر مجروح و 15 نفر کشته شدند.

سرپرست پلیس راه گیلان ادامه داد: از تعداد کشته‌های مذکور هفت نفر عابر پیاده، دو نفر موتورسوار، پنج نفر در اثر تصادف با خودرو و یک نفر نیز بر اثر واژگونی بودند.

وی محور رشت به لوشان و رشت به چابکسر را دارای بیشترین حوادث رانندگی در مدت مذکور عنوان کرد.

رستگار با بیان اینکه بیش از 60 درصد تصادفات مهم رانندگی در راه‌های فرعی استان رخ داده است، افزود: با توجه به تعطیلات نوروز بیشتر راه‌های ورود و خروج گیلان با ازدیاد تردد مواجه است و رانندگان باید با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

وی توجه به جلو، تابلوها و خط‌کشی جاده‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ فاصله با خودروی جلویی باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به مسکونی بودن راه‌های اصلی، فرعی و روستایی گیلان و تردد عابران پیاده، از رانندگان می‌خواهیم به عابران پیاده در حاشیه راه‌ها بیشتر توجه کنند.

وی رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه را مورد تاکید رانندگان قرار داد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads