کد خبر: 216982 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 نوامبر 2021 - 18:33

فرماندار شهرستان خمام :

تمهیدات در خصوص بازگشایی مدارس اتخاذ شده / ۷۸ درصد خمامی ها دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند

عبدالوحید احمدی از تزریق ۹۰ درصدی مردم شهرستان در دز اول و حدود ۷۸ درصدی در دز دوم واکسن خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ عبدالوحید احمدی از تزریق ۹۰ درصدی مردم شهرستان در دز اول و حدود ۷۸ درصدی در دز دوم واکسن خبر داد.

فرماندار شهرستان خمام ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون مسجد جامع با اشاره به اینکه با تلاش‌های مجموعه های شهرستان از جمله بهداشت درمان، نظامی و انتظامی اکنون نسبت به ماه های گذشته در مرحله خوبی از واکسیناسیون قرار گرفته‌ایم.افزود: با در نظر گرفتن جمعیت هدف شهرستان، شاهد تزریق ۹۰ درصدی دز یک و ۷۸ درصدی دز دوم در سطح شهرستان هستیم.

وی افزود: تاکنون مجموعا ۷۰۱۳۱ نفر دز واکسن در شهرستان تزریق شده که تعداد تزریقی دز اول ۳۷۴۲۳ و تعداد تزریقی دز دوم ۳۲۷۰۸ عدد در سطح شهرستان می‌باشد.

فرماندار شهرستان خمام به نظر کارشناسان بهداشت و درمان داخلی اشاره کرد و یادآور شد: ۸۵ در حال حاضر عمده فوتی‌های کرونا از میان کسانی است که واکسن نزدند و افرادی که واکسن تزریق کردند آمار فوت به ندرت در میان آنها اتفاق می‌افتد و موارد نادر هم مربوط به کسانی است که چند بیماری زمینه‌ای را با هم داشتند.

احمدی با بیان اینکه تمامی تمهیدات در خصوص بازگشایی مدارس اتخاذ شده است، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کلاس‌های درس از ۱۵ آبان ماه حضوری بوده و شرایط برای برپایی کلاس‌های درس با تعداد کمتر از ۳۰۰ دانش آموز فراهم است.

نماینده عالی دولت در خمام با اشاره بر بازگشایی کلاس‌های درس مدارس با جمعیت بالای ۳۰۰ نفر از اول آذرماه، خاطرنشان کرد : حداکثر تعداد حضور دانش‌آموزان در هر کلاس ۱۵ نفر بوده و برای درخصوص مدارس ابتدایی دولتی شهری و همچنین مدارس ابتدایی غیردولتی تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/۵۵

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads