کد خبر: 215829 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 سپتامبر 2021 - 18:53

فرمانده انتظامی شهرستان خمام:

فرار ناکام قاچاقچی/ کشف بیش از ۴ کیلو موادمخدر در خمام

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی شهرستان خمام از دستگیری قاچاقچی موادمخدر حین فرار از دست پلیس و کشف ۴ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک از خودرو این فرد خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ “شریف رحیمی”موادمخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی با بیان اینکه در پی گزارشات دریافتی مبنی بر نگهداری و فروش موادمخدر توسط فردی در شهرستان خمام، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پس از انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده، صحت موضوع محرز و مخفیگاه متهم، مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام از اعزام ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی به آدرس مربوطه خبر داد و بیان داشت: با حضور پلیس در محل مورد نظر مشاهده شد، متهم در حال فروش موادمخدر با خودرو سمند است.

این مقام انتظامی در ادامه با اعلام اینکه متهم با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد که پس از مدتی تعقیب و گریز با اقدامات صورت گرفته در نهایت خودرو وی متوقف و متهم دستگیر شد گفت: ۴ کیلو و ۲۳۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی این خودرو کشف شد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این رابطه متهم ۵۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads