کد خبر: 215823 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 سپتامبر 2021 - 23:11

در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول نونهالان گیلان؛

پیروزی پرگل تیم فوتبال نونهالان شهرداری خمام مقابل کشاورز املش

شهرداری خمام و کشاورز املش، دریکی از دیدارهای هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول نونهالان گیلان در ورزشی خرشم امشب مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ در پایان این بازی، شهرداری خمام موفق شد با نتیجه ۳-۰ حریفش را شکست دهد.

به گزارش خوبان خبر ؛ اوشهرداری خمام و کشرز املش، دریکی از دیدارهای هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول نونهالان گیلان در ورزشی خرشم امشب مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ در پایان این بازی، شهرداری خمام موفق شد با نتیجه ۳-۰ حریفش را شکست دهد.

دو تیم از ابتدا با حمله روی دروازه یکدیگر، بازی را آغاز کردند، اما نیمه اول، تلاش دو تیم نتیجه نداد و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار، تیم فوتبال شهرداری خمام بهتری را نسبت به حریفش به نمایش گذاشت و با کنترل مناسب و همچنین استفاده مطلوب از فرصت‌های به‌دست‌آمده موفق شد سه گل به ثمر برساند تا با پیروزی در این بازی، سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

در این بازی ابوالفضل ساجدی در دقایق ۵۰ و ۶۵ موفق شد دروازه حریف را باز کند همچنین در دقیقه ۸۰ بازی ابوالفضل حسینیان سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا این تیم یک پیروزی پرگل را در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول نونهالان گیلان کسب کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ امیر رستگار «سرمربی تیم» و شهرام جعفری «مربی تیم» به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی در نیمکت شهرداری خمام حضور نداشتند.

 

 

انتهای پیام/۱۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads