کد خبر: 215819 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 سپتامبر 2021 - 16:16

توسط رئیس آموزش و پرورش :

اعلام جزئیات برگزاری حضوری و مجازی مدارس در شهرستان خمام

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام با تأکید بر تعامل اولیا و کادر مدارس بیان کرد: مدارس تا سقف ۹۰ نفر با کلاس های زیر ۱۵ نفر طبق ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش می تواند با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله صندلی ها با عرض یک و نیم متر از هر طرف به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش خوبان خبر ، فاطمه میرزانژاد امروز در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در چوکام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدوارم دانش آموزان همانند ما دوران تحصیل را با خاطرات خوبی سپری کند.
وی با اشاره به شهر شدن بخش چوکام گفت: نخستین سال است که چنین مراسمی را خارج از شهر خمام برگزار می‌کنیم و این هدیه‌ای به مردم چوکام این بخش مهم است.

میرزانژاد با تأکید بر اینکه هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را در مدارس نمی‌گیرد، بیان کرد: دانش آموزان به دلیل دوری از مدرسه و هم شاگردی‌های خود دچار آسیب‌های آموزشی شدند، امیدواریم با ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا دانش آموزان سر کلاس‌های خود حاضر شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش و ابلاغ دستورالعمل آموزشی به استان ها گفت: اولیا آگاه باشند که مدرسه به هر لحاظ آمادگی پذیرش حضوری دانش آموزان را دارد، و تمام نکات بهداشتی در مدارس رعایت شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام با تأکید بر تعامل اولیا و کادر مدارس بیان کرد: مدارس تا سقف ۹۰ نفر با کلاس های زیر ۱۵ نفر طبق ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش می تواند با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله صندلی ها با عرض یک و نیم متر از هر طرف به صورت حضوری برگزار شود.

میرزانژاد خطاب به اولیا بیان کرد: نگران سلامت فرزندان خود در مدارس نباشید چرا که اولیای مدرسه به بهترین نحو مراقب سلامتی دانش آموزان هستند اما از درب مدرسه به بیرون، در منزل و دورهمی ها و دیدارها مراقب فرزندان خود باشید و به محض مشاهده هر علائمی دانش آموز خود را به مدرسه نفرستید چرا که با شروع فصل سرما احتمال سرماخوردگی و آنفولانزا وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که پایه های اول و دوم به صورت حضوری برگزار شود، گفت: کلاس اول و دوم برای شروع آموزش پایه است و مدیران با رعایت دستورالعمل ها برنامه ریزی کنند با این شیوه نامه ها اولیا نیز همکاری با مدیران مدارس داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام با بیان اینکه مدارس بالای صد نفر سه روز در هفته به صورت حضوری کلاس خواهند داشت، افزود: خیال اولیا از بابت سلامت فرزندان جمع باشد ما تلاش می کنیم با همکاری تمام مسؤولان در بحث ضد عفونی کلاس ها نیز در کنار مدارس باشیم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads